آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

میکسر هوشمند سوخت تبدیل گاز به شتاب بنزین(جدید)

افزودن به علاقه مندی
درخودروهای بنزین‌سوز، مجاریِ ورودی هوا (منیفولد ورودی) به‌گونه‌ای طراحی شده است که نسبت چهارده به یک (هوا به بنزین)، برای احتراق هرچه بهتر وکامل‌تر در موتور، حتی‌الامکان به‌طوردقیق رعایت شود.
از طرفی نسبت چهارده به یک جهت سوختن بنزین به نُه به یک تقلیل داده شده است که این تفاوت، باعث بالا رفتن مصرف بنزین(از یک الی پنج لیتردر هر100 کیلومترپیمایش بسته به نوع خودرو) و اُفت توان اولیه خودرو می‌شود و از سویی دیگر این مشکل فوق، میکسری مورد نیاز می‌باشد که درحالت استفاده از بنزین به‌صورت اتوماتیک نسبت چهارده به یک و درحالت استفاده از گاز نسبت ه فت به یک را محقق سازد. چنین میکسری که عنوان میکسر هوشمند (INTELLIGENT MIXER) به آن داده‌ایم در این شرکت طراحی و ساخته شد که عملاً کلیه‌ی مشکلات فوق به‌وسیله‌ی آن کار باعث افزایش آلایندگی‌های خروجی اگزوز می‌شود.
از طرف دیگر نسبت هفت به یک برای سوخت CNG رعایت نشده است که باعث افت توان اولیه، کاهش پیمایش و همچنین، به‌دلیل سوختن ناقص سوخت CNG، بالارفتن آلایندگی‌های خودرودر حالت گازسوز می‌شود.جهت از بین بردن مرتفع می‌گردد


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی