آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

میکاپ آرتیست حرفه ای عروس در تهران

افزودن به علاقه مندی
تيم حرفه اي ميكاپ آرتيست فرزانه گلدوزي در محيطي زيبا، آرام و صميمي ، پذيراي حضور عروس خانم ها و مشتريان عزيز مي باشد. چنانچه طرفدار ميكاپ هاي طبيعي و با ماندگاري بسيار بالا هستيد ، ميكاپ آرتيست فرزانه گلدوزي بهترين انتخاب براي شما عزيزان مي باشد ، چراكه ايشان علاوه بر تخصص ، مهارت و تجربه بسيار زيادي كه در زمينه ميكاپ ، گريم و متعادل سازي اجزاي چهره دارند، با توجه به اصل مهم مشتري مداري و با بهره گيري از با كيفيت ترين و معتبر ترين برندهاي آرايشي ، ميكاپي با ماندگاري بسيار بالا را به شما عزيزان هديه ميدهند كه قطعا مطابق با نظر ، سليقه و رضايت شماست .
براي مشتريان و عروس خانم هاي عزيزي كه دوست دارند به جاي مراجعه به سالن ، داخل منزل خودشان از خدمات بهره مند شوند، تيم حرفه اي ميكاپ آرتيست فرزانه گلدوزي ، اين امكان را هم فراهم ساخته تا خدمات ميكاپ و شينيون را داخل منزل ارائه دهند. تيم حرفه اي ميكاپ آرتيست فرزانه گلدوزي، آماده ارائه خدمات ميكاپ و شينيون در شهر محل سكونت شما عزيزان ميباشد .
چنانچه علاقمند به فراگيري هنر ميكاپ ، ورود به بازار كار و كسب درآمد بالا هستيد ، مي توانيد با ثبت نام در دوره هاي جامع ميكاپ، كليه اصول و جديدترين تكنيك هاي گريم، كانتورينگ، هايلايتينگ ، استروبينگ و متعادل سازي چهره را از پايه تا پيشرفته فراگيريد . از جمله محاسن دوره ها، تمرين و رفع اشكال به تعداد جلسات نامحدود ، با در اختيار گذاشتن تمام مواد و لوازم و انتخاب تايم هاي كلاس، با نظر و رضايت هنرجوهاي عزيز مي باشد.
جهت مشاهده نمونه كارهاي بيشتر ميتوانيد پيج اينستاگرام خانم فرزانه گلدوزي را دنبال كرده و جهت مشاوره حضوري ، رزرو، عقد قرارداد عروس و يا ثبت نام دوره ها ، با مشاورين ايشان در تماس باشيد.
تلگرام: https://t.me/farzaneh_makeup
اینستا: https://www.instagram.com/pro_bride_team/
آدرس: نیاوران خیابان باهنر روبروی پارک باهنر جنب مانتو نیاوران پلاک ۱۵۰ واحد ۶
ميكاپ آرتيست فرزانه گلدوزي
021٨٨٨٧٨٩٧٠
٠٩١٢٠٧٢٤٢٥١


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی