آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

میز کنفرانس

افزودن به علاقه مندی
میز کنفرانس مدل البرز دارای ترکیب MDF و پایه هایی از جنس فلزی(ضد زنگ)، روکش آن ضد خش است و آب نیز در آن نفوذ نکرده و براحتی تمیز می شود و خط نیز نمی افتد ،تمامی لبه های این میز از نوارهایی از جنس PVC که دارای طراحی خاص و منحصر به فردی می باشد ، علاوه بر زیبایی، پایداری را برای میز ایجاد میکند.

میز کنفرانس مدل البرز به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر زیبایی فضای داخلی اتاق کنفرانس، امکان برقراری ارتباط میان حاضرین به‌راحتی صورت می‌گیرد تمامی حاضرین در مقابل یکدیگر و بر روی یک میز کنفرانس قرار دارند.میز کنفرانس برای هر اداره با ادارات دیگر متفاوت است. این میز می بایست با توجه به تعداد نفرات پوشش داده شده انتخاب شود. اگر کنفرانس بین تعداد محدودی از افراد صورت می گیرد نیازی به استفاده از میزهای کنفرانس وسیع نخواهد بود.این میزبه‌ گونه‌ای طراحی شده است که سایز و اندازه آن و اصول ارگونومی میز کنفرانس در آن کاملاً رعایت شده و در طراحی و ساخت آن از جدیدترین متد روز استفاده شده است.

میز کنفرانس مدل البرز با ابعاد استاندارد می باشد (هم ظرفیت هم ابعاد بسته به نظر خریدار قابل تغییر می باشد) و در انتخاب میز کنفرانس می بایست به فضای سالن دقت ویژه ای شود، نوع و مدل به کار برده شده برای میزکنفرانس به نوعی سبب می شود حس صمیمیت افراد افزایش یابد.

رنگ این میز بصورت روشن – تیره می باشد که بسته به نظر خریدار که تک رنگ یا چند رنگ باشد قابل طراحی است.

یکی دیگه از خصوصیات مهم در طراحی یک اتاق کنفرانس و میز کنفرانس خوب قابلیت نصب تجهیزات صوتی و تصویری (میکروفون، پخش,بسته به نظر خریدار)آن است که این میز از این مسئله مستثنی نیست.

میزهای کنفرانس در طرح های مختلف بدون پذیرایی یا با پذیرایی موجود می باشند(بسته به نظر خریدار)

میزهای کنفرانس در طرح و رنگ بندی بسیار متنوعی عرضه می شوند و هر کدام دارای قابلیت های بسیار متفاوتی هستند. شکل هندسی به کار برده شده برای انواع میز کنفرانس بر اساس سلیقه کاربر و همینطور فضای سالن تغییر پذیر است و تمامی خصوصیات یک میز اعم از طول، عرض، ارتفاع، ظرفیت آن، پذیرایی، بدون پذیرایی، سیستم صوت،تمام MDF بودن، پایه ها بسته به فضا و نظر خریدار قابل تغییر می باشد.

برای اطلاع از قیمت “02632513346 ” تماس حاصل فرمایید.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه لوازم و اثاثه اداری