آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

مکمل آلمانی روغن موتور نانو کوتینگ ریوایتک

افزودن به علاقه مندی

این مکمل روغن با روغن موتور مخلوط شدهمکمل روغن موتور ریوایتک ساخته شده در کشور آلمان می باشد و با برخورداری از فناوری Nano coating موجب ترمیم سطح درونی سیلندر ، پیستون و رینگ پیستون می گردد و بدینوسیله فرسایش موتور را بطور قابل توجهی کاهش می دهد. و پس از 100کیلومتر کارکرد خودرو تاثیر خود را نشان می دهد. فناوری های بازسازی کننده مکمل روغن ریوایتک با استفاده از خواص ذره های نانو سیلیکونی است که روی سطح فلزی نشسته و لایه ای صیقلی ایجاد می نماید. تز این طریق خراشیدگی های میکروسکوپی سطح فلز تا پنجاه درصد بازسازی می شوند که سبب کاهش چشمگیر اصطکاک و فرسایش و بهبود بازده موتور خودرو می گردد.
با تاییدیه دانشگاه Fachhochschule آلمان و بر اساس نتایج تست NEDC مشخص شده است که مصرف این مکمل روغن موتور مصرف سوخت را تا 11% و میزان آلاینده های زیست محیطی را تا 64% تقلیل می دهد.
مکمل روغن موتور rewitec بر اساس حجم موتور در سه نوع بسته بندی PowerShot S ، PowerShot M و PowerShot L ارائه شده و برای خودروهای شخصی ، خودروهای عمومی ، ناوگان حمل و نقل بار و مسافر ، موتورسیکلت ها ، قایق های موتوری و... مناسب می باشد.

خرید مکمل روغن موتور آلمانی ریوایتک مزایای ذیل را در بر دارد:
پیشگیری از روغن سوزی
پیشگیری از سوختن موتور در اثر نشت ناگهانی روغن موتور
کاهش صدای موتور
کاهش مصرف روغن موتور
روشن شدن سریع خودرو در هوای سرد
افزایش عمر سیلندر ، پیستون و رینگ پیستون
کاهش آلاینده های زیست محیطی
بهبود توان موتور

مکمل روغن موتور rewitec دارای تاییدیه رسمی از سوی شرکت ها و دانشگاه های ذیل می باشد که پس از تست این مکمل روی موتور انواع خودرو های شخصی و عمومی و سایر وسایل نقلیه نظیر بی ام و ، فورد، فولکس واگن ،اسکانیا ، انواع شناورها و کشتیها و... برای این محصولات گواهی رضایتمندی از کیفیت مناسب صادر کرده اند:

شرکت اسکانیا آلمان
شرکت بوش آلمان
شرکت لویدز آلمان
دانشگاه Mannheim University of Applied Sciences آلمان

علاوه بر آن مکمل روغن موتور rewitec، برنده جایزه تکنولوژی برتر نانو روانکاری از نمایشگاهHUSUM است.

کارشناسان ما در بخش فروش مستقیم مکمل روغن موتور ریوایتک آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.
جهت ارتباط با کارشناسان فروش می توانید از طریق ایمیل rewitec.tehran@outlook.comو یا شماره 09128451797 با ما در تماس باشید.

کلمات کلیدی: خودرو - تعویض روغن - مکمل - مکمل بنزین- توان موتور - روغن سوزی - روغن موتور - مکمل روغن موتور - آلمانی - نانو - خرید عمده مکمل روغن موتور - فروش عمده مکمل روغن موتور- اتوسرویس - کاهش مصرف روغن موتور - افزایش توان موتور - ریوایتک - rewitec


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی