آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

موسسه حقوقی پیروزی

افزودن به علاقه مندی
موسسه حقوقی پیروزی با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد.

در دنیای پویا و حرفه ای امروزه، زمان یکی از گرانبهاترین منابع هر شرکت و سازمانی است و گروه موسسه حقوقی پیروزی با علم به این واقعیت، تمام تلاش خود را در جهت پیشبرد اهداف شما مشتریان و کاربران گرامی بکار گرفته و خود را متعهد به ارائه بهترین خدمات و ارائه سرویس ها با حداکثر کیفیت و سرعت می داند تا پاسخگوی اعتماد شما باشد. در این پایگاه اینترنتی سعی بر آن بوده است که از تجربیات کلیه کاربران، وکلا، صاحبنظران و سایر افراد برجسته حقیقی و حقوقی استفاده شده و در حد توان، اطلاعات مناسبی جهت استفاده قرار داده شود.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی