آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

معرفی شرکت سهامی عام

افزودن به علاقه مندی
شرکت سهامی عام که در صدی از سرمایه آن توسط موسسین و باقیمانده از طریق فروش سهام به مردم تامین می شود ،برای مواردی از قبیل استخراج معادن و تجارت با تاسیس کارخانه و ایجاد سد ها و بانک ها و ……. تشکیل می شود و تشکیل آن معمولا جهت راه اندازی پروژه های بسیار بزرگ می باشد که بعضا در آنها سرمایه فردی پاسخگو نیست.
ایده تاسیس این نوع شرکت عموما از سوی اشخاص متخصصی است که آگاهی و دانش کافی در زمینه ایی تخصصی دارند ،مواردی مانند احداث خطوط راه آهن ویا امتیاز بهره برداری و استخراج از معادن و مواردی مانند این که تماما ملزم به دانش و آگاهی اولیه می باشد و به دلیل وسعت پروژه اقدام و عدم کفایت سرمایه فردی اقدام به جذب سرمایه گذار و شریک می نماید تا شرکت سهامی عام شکل بگیرد.
ورود سرمایه اولیه در این نوع شرکت تابع قانون خاصی میباشد بدین صورت که اعضاء که از آنان به عنوان موسسین یاد می شود، 20 در صد سرمایه را تعهد می نمایند و 35 در صد از مبلغ تعهده شده را نزد یکی از بانک ها به نام شرکت در حال تاسیس می سپارند ،همچنین اظهار نامه ای که معمولا چاپی و حاکی مواردی است که در قانون ذکر شده است ضمیمه طرح اساسنامه و طرح اعلامیه ( پذیره نویسی سهام ) که به امضا ء کلیه موسسین رسیده باشد و گواهی نامه بانک دایر به موجود بودن حساب سپرده و تسلیم مدارک مربوط به آورده های غیر نقدی که تعهد موسیسن به صورت غیر نقدی باشد به مرجع ثبت شرکت ها تسلیم میشود.توجه داشته باشید تمامی این مدارک ها باید به امضا موسیسن رسیده باشد.
تماس با ما :
تهران، جردن، خیابان دستگردی، به سمت خیابان ولیعصر، پلاک 377، ساختمان بانک خاورمیانه، طبقه 5، واحد 10
0219669
https://ideacompanyregister.com


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی