آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

مشعل پارس مشعل - قیمت مشعل

افزودن به علاقه مندی
شرکت پارس مشعل از اولین شرکت های ایرانی سازنده مشعل در کشور به شمار می رود که فعالیت خود را از ابتدای سال 1360 تحت لیسانس شرکت OERTLI سوئیس آغاز کرده است. شرکت پارس مشعل واقع درشهرک صنعتی محمودآباد اصفهان می باشد که ، از نظر کیفیت و اعتبار فنی بدون شک خوش نام ترین برند تولید مشعل برای مدت سه دهه در کشور بوده است.امروزه مشعل‌های خانگی و صنعتی گازسوز، دو‌گانه‌سوز و سه‌گانه‌سوز پارس مشعل با توان حرارتی 12/5 کیلووات تا 20 مگاوات و با تمام سوخت‌های رایج مانند گاز، گاز مایع، گازوئیل و مازوت درقالب بیش از 120 مدل مختلف به بازار عرضه می‌ گردند.

جهت مشاهده مشخصات فنی، نقشه‎ها و تصاویر مشعل پارس مشعل به سایت پایا دما مراجعه کنید و یا با شماره 88824001-021 تماس حاصل فرمایید.

فروشگاه اینترنتی پایا دما با ارائه ی تصاویر ، اطلاعات فنی و مشخصات قیمت مشعل پارس مشعل امکان مقایسه و خریدی مطمئن در اختیار مشتریان محترم قرار داده است.-خرید مشعل پارس مشعل-فروش مشعل پارس مشعل-بهترین مشعل پارس مشعل-انواع مشعل پارس مشعل


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی