آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

مشاوره دریافت وام مشارکت مدنی(مواد اولیه)

افزودن به علاقه مندی
ایران وام جهت کمک به تامین نقدینگی تجار، تولید کنندگان، کسبه، صاحبین محترم شرکتها، کارخانجات آماده ارائه خدمات مشاوره تخصصی برای دریافت وام مشارکت مدنی( مواد اولیه)، در کوتاهترین زمان می باشد.
مشارکت مدنی، يكي از عقود معين قانون مدني است كه بموجب آن تسهيلات لازم در اختيار اشخاصي كه در امر تولید اشتغال دارند قرار مي‌گيرد. بانک موظف است قبل از اقدام به عقد قرارداد ، عملیات موضوع مشارکت مدنی را در حد نیاز بررسی و اطمینان حاصل کند که اصل سرمایه و سود مورد انتظار در طول مشارکت مدنی قابل برگشت باشد. عقد مشارکت مدنی عبارت است از در آميختن سرمايه نقدي بانك و سرمايه نقدي و يا غير نقدي متقاضي با سهم مشخص و مشاع در يك فعاليت اقتصادي معين در زمينه تولید به مدت معين و با قصد انتفاع طرفين. اين سرمايه مي‌تواند بصورت يكجا و يا برحسب نياز بتدريج در اختيار استفاده كننده از تسهيلات قرار گيرد. وام مشارکت مدنی بر اساس اعتبار مشتری معادل 80 درصد پیش فاکتور ارائه شده تا سقف 70درصد ارزش کارشناسی ملک مسکونی، 60 درصد ملک اداری، 50 درصد ملک تجاری مورد وثیقه پرداخت می گردد.لازم به توضیح است که در زمان پرداخت وام متقاضی می بایست 20 درصد مبلغ سهم خود را در حساب مشترک خود و بانک تامین نماید.
شما می توانید، جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس وب سایت تخصصی مشاوره ایران وام مراجعه نموده یا با تلفن آقای مهندس عراقی کارشناس متخصص امور وام تماس بگیرید.

تلفن ثابت شرکت: 88507275-88507276
تلفن همراه آقای مهندس عراقی: 09123894586
تلفن همراه: 09350799426
وب سایت: http://irloan.ir


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی