آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

مشاوره دریافت تسهیلات سلف

افزودن به علاقه مندی
ایران وام جهت کمک به تامین نقدینگی تجار، تولید کنندگان، کسبه، صاحبین محترم شرکتها، کارخانجات آماده ارائه خدمات مشاوره تخصصی برای دریافت تسهیلات سلف، در کوتاهترین زمان می باشد.
عقد سلف عبارتست از پيش خريد نقدي محصولات واحدهاي توليدي به قيمت معين ، که به منظور تامين قسمتي از سرمايه در گردش واحدهاي توليدي (اعم از اينکه مالکيت آنها متعلق به شخص حقيقي يا حقوقي باشد) كه بانك منحصراً بنا به درخواست اينگونه واحدها مبادرت به خريد محصولات توليدي آنها در قالب عقد سلف مي نمايد. بانكها از فروش محصولات توليدي پيش‏خريد شده، قبل از سررسيد تحويل ممنوع مي‏باشند، و قرارداد معاملات سلف قابل تمديد نمي باشد در قرار داد سلف کالاي مورد معامله محصولات بايد در زمان تحويل سهل البيع بوده و فاسد شدني نباشد. به عبارت ديگر از زمان تحويل از توليد كننده تا زمان فروش كيفيت آن تغيير نكند. قيمت پيش خريد محصولات توليدي با توجه به قيمت نقدي عمده فروشي در زمان انعقاد قرارداد و با در نظر گرفتن هزينه هاي احتمالي، سود مورد انتظار بانك و مدت قرارداد تعيين مي گرددوقيمت پيش‏خريد نبايد از قيمت نقدي(عمده فروشی) اين‏گونه محصولات در زمان انجام معامله بيشتر باشد.
شما می توانید، جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس وب سایت تخصصی مشاوره ایران وام مراجعه نموده یا با تلفن آقای مهندس عراقی کارشناس متخصص امور وام تماس بگیرید.
تلفن ثابت شرکت: 88507275-88507276
تلفن همراه آقای مهندس عراقی: 09123894586
تلفن همراه: 09350799426
وب سایت: http://irloan.ir


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی