آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

مشاور و مجری پروژه های هوشمند سازی و اتوماسیون ساختمان و تاسیسات

افزودن به علاقه مندی
شرکت آذین صنعت هوشمند با استفاده از کادري متخصص و با سابقه در زمینه اتوماسیون و مدیریت انرژي فعالیت خود را به طور رسمی و متمرکز در زمینه بهینه سازي مصرف انرژي، اتوماسیون صنعتی و خانگی، سیستمهاي روشنایی از سال93 آغاز کرده است. فعالیت این شرکت به بخشهاي مشاوره، طراحی، اجرا، تأمین تجهیزات و خدمات پس از فروش درزمینه هاي طراحی و اجراي تأسیسات الکتریکی و مکانیکی ساختمانهاي بلند مرتبه و مراکز تجاري و صنعتی، طراحی و مونتاژ
و همچنین نورپردازي سناریوپذیر سازماندهی شده (BMS) آسانسور و پله برقی، اتوماسیون خانگی و مدیریت هوشمند ساختمان است. همچنین آموزشهاي لازم در زمینه هوشمندسازي ساختمان نیز توسط این شرکت انجام میگیرد. این شرکت با فراهم آوردن زمینه به کارگیري تکنولوژي هاي روز دنیا در ساختمان، شرایط لازم را در راستاي رفاه و آسایش ساکنان ساختمان به وجود آورده است تا با اجرایی شدن فناوريهاي نوین، سرعت فعالیتهاي انسانی را بهبود بخشد.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی