آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

مزایای کود مایع ، کود مایع چیست

افزودن به علاقه مندی

آرکا کود پردیس با بیش از 12 سال تجربه در زمینه تولید انواع کود ، سم و ادوات کشاورزی مشغول به فعالیت میباشد و برخی از محصولات این شرکت عبارتند از: کود پلیت ، کود گرانول ، کود مایع مرغی ، کود کلات آهن ، کود مخصوص غلات ، کود کریستال هیومیک ، کود پودری مخصوص زعفران ، کود پودری کامل ، کود هیومیک ، پیت ماس ، سولوپتاس ، کود مایع فسفر پتاس ، کود خانگی ، کود پتاس محلول پاش ، انواع سم درختان ، ادوات کشاورزی ، سم پاش دستی تلمبه ای، سمپاش کوله پشتی ، دروگر ، علف تراش موتوری و ...



مزایای استفاده از کود مایع

در مناطق وسیع کشاورزی می توان کود مایع را آسان تر، آماده و استفاده نمود. همچنین می توان در استفاده از این نوع کود در یک برنامه کود دهی، اطمینان بیشتری حاصل نمود که در تمام بخش ها به صورت مؤثر تری توسط خاک جذب شده است.

روش های متفاوتی جهت استفاده از کود مایع وجود دارد، که براساس منطقه تحت پوشش یکی از این روش ها انتخاب می گردد. استفاده از سم پاش، شناور نمودن و اسپری کردن می توانند یکی از چند راه های مؤثر برای اعمال کود مایع در یک منطقه بزرگ باشد، در حالی که با استفاده از یک کوله پشتی سم پاش یا شلنگ سم پاشی می توان یک باغ کوچک را کود دهی نمود. یکی دیگر از روش های استفاده از این نوع کود، ریختن کود مایع در مخزن آب، جهت آبیاری مزرعه می باشد. این روش نسبت به دیگر روشها در استفاده از کود مایع، باعث صرفه جویی در وقت و هزینه های دیگر همچون نیروی کار کمتر و تمیز تر بودن در بکار گیری برای کارگران یک مزرعه یا باغبان می گردد.

بسیاری از کود های گرانول می بایست قبل از استفاده در آب به طور کامل حل شوند که یک گام نسبت به برنامه استفاده از کود مایع بیشتر است. رقیق بودن مایع نسبت به کود گرانول حل شده در آب می تواند باعث شود تا محصول نهایی بسیار بیشتر و به طور مساوی تر مواد مغذی را در یک منطقه گسترش دهد. حتی در استفاده از کود گرانول حل شده در آب این مسئله پیش می آید که به علت وجود غلظت کود در مناطق خاص ممکن است باعث سوزاندن محصولات گردد. استفاده از کود مایع جهت استفاده آسان تر در تنظیمات و مخلوط شدن با آب به نفع کشاورز می باشد.



با ما در ارتباط باشید.

آرکا ، رویشی مطمئن...

شماره تماس: 02156538412 الی 15

فکس: 02156538391

همراه: 09127696306 خانم نوری

وبسایت: www.arka-fertilizer.com

ایمیل: info@arka-fertilizer.com

--------------

کود مایع ، کود مایع برای گلدان ، قیمت کود مایع ، کود مایع ارگانیک ، انواع کود مایع ، روش استفاده از کود مایع ، کودمایع کامل ، کود هیومیک اسید مایع ، اسید هیومیک گرانوله ، اسید هیومیک پودری ، هیومیک اسید چیست ، قیمت کود ، کود آهن ، کود شیمیایی پتاس ، کود اوره ، کود ازت ، ان پی کا ، npk ، کود ارگانیک ، کود پسته ، کود کامل چیست




آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی