آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

مزایای فرایند پالایش نوین نسل سوم قیر

افزودن به علاقه مندی
در فرآیند پالایش کنونی نقطه نفوذپذیری نسبت به نقطه نرمی رابطه معکوس دارد لذا هرچه نقطه نرمی را بالاتر ببریم نقطه نفوذ پذیری پایین تری خواهیم داشت. اما در فرایند پالایش نوین می توانیم همزمان قیری با نقطه نرمی بالاتر تولید کنیم در حالی که نقطه نفوذپذیری را در در یک سطح نگه داریم و یا حتی افزایش دهیم و در نتیجه قیر مناسبتری جهت استفاده در تولید انواع عایق رطوبتی خواهیم داشت.
در واحد هايي تولیدکننده قیر كه هوادهی به صورت صحیح صورت نمی پذیرد، در اصل هيچ گونه قيري در برج پخت توليد نگردیده بلكه تنها، عملیات تغلیظ خوراک اولیه را انجام می دهند كه متاسفانه محصول حاصل در برابر اشعه UV خورشيد ضعیف می باشد.
قیر حاصل از این شیوه نادرست هوادهی، نقد بسیاری بدنبال داشته است و باعث مقاومت منتقدان در مقابل شیوه های نوین هوادهی در فرآیند پالایش قیر شده است در حالی که اگر این روش به صورت صحیح و نه معمول صورت گیرد مناسب ترين روش برای اصلاح قیر مورد نیاز صنعت قیر و آسفالت و عایق می باشد .
اطلاعات بیشتر در سایت


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی