آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

مزایای سیستم تلفنی ویپ

افزودن به علاقه مندی
در این عنوان به ارایه دلایل برتری ویپ به پاناسونیک اشاره میشود. از جمله دلایل برتری و محبوبیت سیستم های مرکز تلفن گویا ویپ می توان موارد ذیل را بر شمرد:

۱- وجود رابط کاربری مبتنی بر شبکه:

برای پیکره بندی و تنظیم سیستم های مرکز تلفن گویا ویپ می توان از رابط کاربری مبتنی بر شبکه استفاده نمود. که این امکان را فراهم می سازد تنظیم و پیکره بندی مرکز تلفن گویا ویپ به راحتی و بر روی هر دستگاهی انجام پذیرد. در مقابل برای تنظیم سانترال پاناسونیک تنها باید از طریق پورت یک تلفن اقدام نمود.

۲- انتقال تماس بر روی شبکه:

سیستم مرکز تلفن گویا ویپ بر روی شبکه محلی و یا شبکه جهانی پیاده سازی می شود. به همین دلیل این قابلیت وجود دارد که تماس های بین شهری نیز از این طریق منتقل گردد. انتقال تماس از طریق شبکه جهانی درآمد شرکت مخابرات را کاهش خواهد داد.

۳- عدم نیاز به سیم کشی اختصاصی

سیم کشی در سانترال پاناسونیک به دلیل ماهیت آنالوگ همانند سیم کشی شهری انجام میشود. به همین سبب برای برقراری یک خط تلفن ویپ یک سیم کشی اختصاصی نیاز است. در مقابل مرکز تلفن گویا ویپ دارای ماهیت دیجیتال بوده و بر روی بستر شبکه نصب می گردد.
۴- توانایی کاربری برند های مختلف در کنار یکدیگر

پروتکل استفاده شده در شبکه مرکز تلفن گویا ویپ یکسان است. به همین دلیل برندهای مختلف که از یک نوع پروتکل استفاده کنند در کنار هم میتوانند قرار بگیرند. در سانترال پاناسونیک نیاز است که الزاما تلفن و مرکز تلفن و مبدل تلفنی و هر آنچه که در یک شبکه تلفن مورد استفاده قرار می گیرد یکسان باشد تا بتواند کار کند.

۵- توسعه پذیری در خطوط شهری و کاربران

مرکز تماس پانوسونیک دارای ظرفیت محدودی می باشد و با اضافه شدن تعداد بیشتر افراد باید نوع دستگاه را تغییر داد در صورتی که در مراکز ویپ می توان به راحتی تعداد کاربران را اضافه نمود که اینکار با قرار دادن مرکز تماس دیگر در شبکه امکان پذیر است

6- قیمت پایین و امکانات بالا

خرید یک سیستم مرکز تلفن گویا ویپ با یک سانترال پاناسونیک در ابتدای امر یکسان به نظر می رسد. با توجه به امکانات بسیار بیشتر مرکز تلفن گویا ویپ در مقابل هزینه یکسان می توان گفت مرکز تلفن گویا ویپ بسیار ارزان تر تمام می شود. اگر قابلیت های گسترده این سیستم را نیز در نظر بگیرید مرکز تلفن گویا ویپ هزینه کمتری دارد

7- امکان جابجایی تلفن ویپ

فرض کنید که تصمیم دارید در یک شبکه سانترال پاناسونیک یک تلفن را از یک طبقه به طبقه دیگر جابه جا کنید. نیاز است که علاوه بر خود تلفن سیم کشی متصل به آن را نیز به طبقه دیگر بکشید. برای پیاده سازی همین سناریو در مرکز تلفن گویا کافیست که تلفن را از برق بکشید و در اتاق دیگر به برق متصل کنید. شبکه مرکز تلفن گویا ویپ خود را باز شناسایی می کند و شماره شما نیز تغییری نمی یابد. و این جابجایی در انتقال برتری این سیستم را نشان میدهد.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی