آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

مزایا و معایب کاشت ابرو

افزودن به علاقه مندی
اگر موهای ابرو دستکاری نشوند، دچار ریزش نخواهند شد....

اما از آنجا که خانم‌ها مدام ریشه موهای ابرو را با موچین تحریک می‌کنند، در درازمدت ریشه مو آسیب می‌بیند و دیگر در آن قسمت‌ها مو رشد نخواهدکرد وگرنه رنگ کردن ابرو یا زایمان و شیردهی باعث ریزش ابروها نخواهدشد البته برخی بیماری‌ها باعث ریزش موهای ابروها می‌شوند.

اگر موهای ابرو دستکاری نشوند، دچار ریزش نخواهندشد اما از آنجا که خانم‌ها مدام ریشه موهای ابرو را با موچین تحریک می‌کنند، در درازمدت ریشه مو آسیب می‌بیند و دیگر در آن قسمت‌ها مو رشد نخواهدکرد وگرنه رنگ کردن ابرو یا زایمان و شیردهی باعث ریزش ابروها نخواهدشد البته برخی بیماری‌ها باعث ریزش موهای ابروها می‌شوند.

از جمله این بیماری‌ها می‌توان به کم‌کاری شدید تیرویید اشاره کرد. افزایش هورمون‌های مردانه در خانم‌ها هم می‌تواند دلیل کم‌پشتی ابرو باشد که توصیه می‌کنیم خانم‌ها این کم‌پشتی را با استفاده از لوازم آرایشی مخصوص ابرو بپوشانند و بی‌جهت دستکاری‌های مختلف نکنند. تصمیم عجولانه برای تاتو کردن ابروهای کم‌پشت، به‌‌خصوص اگر مدل‌های خاص که مناسب چهره‌ نیست و به زودی فرد را دلزده می‌کند، انتخاب کنید، شما را دچار دردسر خواهد کرد زیرا رنگ تاتو قابل پاک کردن نیست و با چند جلسه لیزر و هزینه باز هم پوست ناحیه ابرو به حالت قبل برنخواهدگشت.
تماس با ما:
تهران-قیطریه- بلوار اندرزگو
۴۱۹۳۶ - ۰۲۱
https://royanmoo.com


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی