آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

مرکز فروش و تعمیر تخصصی لپ تاپ و قطعات کامپیوتر

افزودن به علاقه مندی
مجموعه دوراندیش واقع در بازار بزرگ کامپیوتر اصفهان با بیش از 15 سال سابقه درخشان در صنف فن آوری اطلاعات و ارتباطات رایانه ای علاوه بر فعالیت در زمینه فروش لپ تاپ و قطعات کامپیوتر با ارائه گارانتی معتبر و ضمانت اصالت کالا ، آماده ارائه کلیه خدمات و تعمیر تخصصی لپ تاپ ، کامپیوتر و موبایل ( اندروید- IOS) شامل انجام کلیه امور سخت افزاری ، نرم افزاری ، عیب یابی ، تعمیرات هارد ، بازیابی اطلاعات و نصب و پشتیبانی کلیه سیستم های کامپیوتری به شما عزیزان می باشد.

مجموعه دوراندیش با هدف رضایت مشتری ، شرایط خرید لپ تاپ به صورت اقساطی را نیز برای شما فراهم کرده است که برای آگاهی بیشتر از جزئیات می توانید با کارشناسان فروش مجموعه در تماس باشید. همچنین شما عزیزان می توانید برای خرید یا فروش لپ تاپ خود به صورت نو و دست دوم حضورا به فروشگاه دوراندیش واقع در بازار طالقانی اصفهان مراجعه نمایید و از طریق مشورت با کارشناسان مجرب مجموعه انتخابی آگاهانه داشته باشید.

بسیار خرسند می شویم که یک فنجان مشاوره در خدمت شما عزیزان باشیم.

آدرس : اصفهان، خیابان طالقانی، بازار بزرگ کامپیوتر اصفهان، طبقه اول ، واحد 130 و 141، فروشگاه دوراندیش

تلفن تماس : 32370480-031

آدرس وب سایت : www.dour-andish.com

آدرس ایمیل : Info@dour-andish.com

آدرس تلگرام : dourandishpc


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی