آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

مرکز فروش ایستگاه مرکزی بتن ( بچینگ پلانت ) ، تجهیزات دانه بندی شن و ماسه، سیلوی سیمان و تراک میکسر

افزودن به علاقه مندی
شركت ميكسو پيشگام در توليد انواع ایستگاه مرکزی بتن (بچینگ پلانت) ، تجهیزات دانه بندی شن و ماسه، سیلوی سیمان و تراک میکسر یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی کشورمی باشد که با بیش از 15 سال سابقه در زمینه تولید و صادرات ماشین آلات توانسته خدمات ارزنده ای در بخش صنعت و معدن ارائه نماید.
بچینگ پلانت دستگاهی است که مواد تشکیل دهنده بتن نظیر سیمان، سنگدانه، شن، ماسه و آب را مخلوط کرده نهایتا بتن تولید می کند. بتن به محض آماده شدن باید مورد استفاده قرارگیرد لذا محل نصب بچینگ پلانت باید نزدیک محل بتن ریزی باشد اما در مواقعی که پروژه دور از محل نصب بچینگ باشد باید از بتن خشک استفاده شود که در آن صورت بتن به وسیله تراک میکسر به محل مورد نظر انتقال داده میشود، سپس به مصالح آب اضافه شده و عمل میکس در حین انتقال انجام می گیرد که این امر باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می گردد.
بچینگ موبایل یا بچینگ سیار دسته ای دیگر از بچینگ های تولیدی این شرکت می باشد که بعلت مزایای منحصر به فردی که داراست مورد توجه ویژه مشتریان عزیز قرار گرفته است. مهمترین ویژگی این دستگاه یکپارچه بودن ماشین آلات و عدم نیاز به سیلوی سیمان می باشد .از سایر مزایا ی بچینگ موبایل می توان به عدم نیاز به فونداسیون و حمل و نقل آسان آن اشاره کرد. بچينگ پلانت موبايل با قابليت نصب ميكسر سينگل شفت، توين شفت و يا پن ميكسر ( نسبت به مدل توليدي)، مي تواند بتن آماده اي با كيفيت ميكس عالي با سرعت بيشتر توليد كند. همچنین میکسر دو محوره (Twin shaft) می تواند پاسخگوی مناسبی در زمینه تولید بتن غلطکی (RCC) که جایگزین خوبی برای آسفالت است باشد و نیاز اولیه شرکتهای عمرانی و راهسازی را مرتفع سازد.
در حال حاضر بچینگ های تولیدی این شرکت در سه تیپ ثابت، موبایل و پرتابل با ظرفیت های متفاوت و تیپ های مختلف قابل تولید می باشند. در خصوص بچینگ های ثابت، 4 نوع دیگ (میکسر) با ظرفیت های نیم متری، یک متری، دو متری، با تیپ های درام میکسر، پن میکسر، سینگل شفت و توین شفت قابل ارائه می باشد.

از سایرافتخارات شرکت میکسو میتوان به اخذ گواهینامه بین المللی استاندارد ISO9001 اشاره کرد. دریافت این گواهینامه تاییدی بر طی مسیر صحیح حرکت شرکت در راستای اجرای برنامه های در حال توسعه خود در بحث مديريت كيفيت و تضمين كيفيت می باشد.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی