آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

مرکز تخصصی خدمات علمی پژوهشی مشاوران ایران

افزودن به علاقه مندی
با شعار "دانش دانشگاهی ، بدون واسطه در دسترس همگان" برای ارتقاء سطح کیفی آموزش در ایران برای کمک به دانشجویان ایران تأسیس شده است.عمده فعالیت های این شرکت :

مشاوره تحصیلی، انجام پایان نامه کارشناسی ارشد، تحلیل آماری داده کاوی، بهینه سازی و تحلیل آزمایشات مهندسی ، اجرای طراحی آزمایشات برای رشته های مختلف ، یادگیری ماشینی، داده کاوی ، بازشناسی الگو ، انجام مقاله، شبیه سازی و ... میباشد.
متأسفانه برون سپاری انجام پایان‌نامه باعث شده است که خیلی از دانشجویان اصلاً به موضوع پایان‌نامه خود مسلط نباشند و هیچ‌گونه رشد علمی در آن موضوع نداشته باشند. درصورتی‌که در بعضی از شرکت‌ها برای استخدام موضوع پایان‌نامه شما برایشان مهم است و تأثیر زیادی در استخدام شما دارد. آن شرکت با این دید شمارا در حوزه پایان‌نامه‌تان مشغول به کار می‌کند که تصور می‌کند شما در این موضوع خبره هستید و زحمت چندماهه شماست.

مشکلی نیست که زحمت چندماهه را فردی دیگر قبلاً انجام داده و در اختیار شما قرار داده است ولی باید حتماً یادگیری انجام شود. ما به شما کمک می‌کنیم این زمان در حدود چند ساعت فیلم آموزشی با بهترین کیفیت خلاصه شود. با این کار این زحمت چندماهه را در چند روز انجام می‌دهید حتی باکیفیتی بهتر.

اما بازهم از تمام دانشجویان تقاضا داریم کمی بیشتر تلاش کنند، از تفریحاتشان کم کنند و خودشان زحمت نگارش با عهده بگیرند. درصورتی‌که در تحلیل‌های نرم‌افزاری و مدل‌سازی واقعاً به بن‌بست رسیدید ما در کنار شما هستیم.

فیلم‌های آموزشی شرکت ما این تضمین را می‌دهد تا شما کامل مبانی روش تحقیق استفاده‌شده در پایان‌نامه خود را به‌صورت اصولی فرابگیرید و هیچ‌گونه نگرانی در مورد یادگیری نیز نداشته باشید.

برای تسهیل در امر آموزش و خدمت رسانی هر چه بیشتر به شما دانشجویان عزیز دپارتمان مختلف برق ، صنایع، مدیریت ، حسابداری علوم اقتصاد به وجود آمده است.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه مشاوره آموزشی