آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

مراجعه کردن به دندانپزشک

افزودن به علاقه مندی
اکثر افراد وقتی مشکلات دندانی برایشان اتفاق می افتند به طور ناخودآگاه دچار اضطراب و آشفتگی می شوند و سعی می کنند زمان مراجعه به دندانپزشک را تا آنجا که می توانند به تاخیر بیندازند و تنها زمانی حاضر به این مراجعه هستند که دیگر نتوانند درد و یا شکستگی دندان خود را تحمل کنند .شاید اگر زودتر برای درمان نزد پزشک می رفتند ، مجبور به تحمل این درد و آشوب نمی شدند.

طی بررسی هایی که محققین ، فهمیده اند که اگر به بیماری های دهان و دندان بی توجهی شود ، می تواند به دیگر اعضا بدن (بیماری قلبی، سکته ،دیابت و...) صدمه وارد کند.
در زیر به روش هایی اشاره می کنیم که بتواند اضطراب شما را از مراجعه به دندانپزشک کاهش دهد.
•سعی کنید دیر در مطب حاضر نشوید.
شما می توانید کمی زودتر از زمانی که برایتان مشخص شده است در مطب دندانپزشک ، حضور داشته باشید تا خود را با شرایط داخل مطب هماهنگ کنید . احتمالا قبل از آنکه نوبتتان برسد ، باید فرمی شامل مشخصات خود را پر کنید. اکثر افراد با این کار به آرامش نسبی می رسند و خود را آماده می کنند.
•صدا ها را نشنوید!
بسیاری افراد ادعا می کنند بیشترین ترس و استرسشان ناشی از صداهای ناهنجاری است که از دستگاه های مختلف به گوششان می رسد . می توانید از قبل راجع به استفاده از صدا گیر با داندانپزشک خود صحبت کنید یا می توانید در زمان درست شدن دندان هایتان به موسیقی مورد علاقه خود (با گوشی مخصوص )گوش دهید و لذت ببرید . البته باید حواستان به دندانپزشک هم باشد تا اگر سوالی حین انجام کار از شما داشت ، بتوانید به موقع پاسخ گو باشید.
•مطمئن شوید مطبی و پزشکی که برای انجام کار به آن مراجعه کرده اید از هر نظر دارای صلاحیت ، اعتبار و بهداشتی است.
آدرس: تهران، سعادت آباد بین چهارراه سرو و بوستان (کتاب) روبروی بانک پارسیان پلاک ۱۱۹ ، واحد ۲
تلفن: 22140586
http://parhamdentistry.ir


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی