آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

مدل‌سازي و تحليل در SolidWorks Simulation

افزودن به علاقه مندی
انتشارات انديشه‌سرا
نويسنده: علي مختاري
نرم‌افزار SolidWorks به عنوان یکی از نرم‌افزارهای مدل‌سازی پیش‌رفته در نسخه‌های اخیر خود امکان تحلیل المان محدود را نیز فراهم نموده است. بخش SolidWorks Simulation امکانات مناسبی را جهت مش‌بندی، اعمال شرایط مرزی و حل مدل المان محدود ارائه می‌دهد. به این ترتیب قابلیت‌های چشم‌گیری به نرم‌افزار مدل‌سازی SolidWorks افزوده شده است و امکان تحلیل‌های متعددی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که شامل تحلیل‌های استاتیکی، دینامیکی، فرکانسی، طراحی مخازن تحت فشار، خستگی، کمانش، تحلیل غیر خطی و غیره می‌شود.
در این کتاب مجموعه‌ای از مثال‌های کاربردی و صنعتی که بتواند قابلیت‌های صنعتي و كاربردي نرم‌افزار را به خوبي ارائه نماید مطرح می شود.
سرفصل های این کتاب عبارت‌اند از: تحلیل سازه‌ها؛ تحلیل خرپا ؛ تحلیل بار دمایی (تحلیل ترموستات)؛ تحلیل برخورد ورق کامپوزیتی؛ تحلیل اثر برخورد iPhone 5 در اثر شتاب گرانش با سطح زمین؛ تحلیل کمانش پوسته‌ی کامپوزیتی یک زیر سطحی؛ تحلیل خستگی چنگک آگریل دوچرخه؛ جازدن انقباضی؛ تحلیل مخازن تحت فشار؛ تحلیل‌های غیر خطی
اندیشه سرا ده ها کتاب ارزشمند دیگر را در این زمینه و زمینه های مشابه منتشر کرده است. لطفا برای آگاهی از آن ها به بخش معرفی کتاب در تارنمای انتشارات اندیشه سرا نگاه کنید.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی