آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

محافظ تشک

افزودن به علاقه مندی
محافظ تشک سومریا از جنس پارچه های مقاوم اسپان باند

نام محصول: محافظ تشک یک نفره و محافظ تشک دو نفره سومریا

جنس محصول: اسپان باند (منسوجات نبافته یا همان بی بافت که نام تجاری آن اسپان باند)

ابعاد محصول: در دو نوع یک نفره و دو نفره

ویژگیهای خاص:

ابعاد استاندارد تشک های بازار
طول عمر بالا
کاملا ضد آب
ضد عرق
ضد حساسیت
کاملا نرم و لطیف
قابل شست و شو
قابلیت جمع شدن
وزن کم
قابل استفاده به عنوان زیرانداز و محافظ تشک بیمار
افزایش طول عمر تشک
قیمت مناسب
دارای گواهینامه ISO
دارای گواهینامه استاندارد اروپا CE

استفاده از پارچه های اسپان باند سومریا (میلاد بی بافت) در تولید محافظ تشک های سومریا باعث شده تا علاوه بر کنترل کیفی بهینه محصول (از مواد اولیه تا تولید نهایی) محصولی با صرفه اقتصادی به دست مصرف کننده نهایی برسد. محافظ تشک های سومریا در ابعاد استاندارد یک نفره و دونفره تولید میگردد. این محافظ تشک ها کاملا قابل شست و شو بوده و میتوانید تا سالها با خیال راحت از آن استفاده نمایید.

حال این سوال پیش می آید که چرا باید از محافظ تشک سومریا استفاده کرد؟

دلایل قابل توجه زیادی وجود دارد که شما را مجاب کند که برای تشک و خوش خواب خود یک محافظ تشک استاندارد استفاده کنید که از جمله آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

از طرفی قیمت تشک و خوش خواب های استاندارد بازار بالاست و از طرف دیگر در صورتیکه در تخت خود نوشیدنی میل کنید هر لحظه ممکن است که تشک شما خیس شده و در نتیجه به مرور معیوب شده و هزینه سنگینی برای تعویض آن روی دوش شما خواهد افتاد. محافظ تشک نقش گلس محافظ گوشی را برای خوش خواب شما ایفا کرده و جلوی زیان های سنگین را خواهد گرفت.
اگر بیمار در خانه داشته باشید، محافظ تشک سومریا به شما کمک میکند که با خیال آسوده از تخت خواب استفاده کند. چرا که محافظ تشک قابل شست و شو بوده و دوام زیادی دارد.
بسیاری از والدین از مشکل شب ادراری کودکان خود رنج میبرند. این افراد میتوانند با استفاده از محافظ تشک سومریا از این مشکل رهایی یابند. چون محافظ تشک ضد آب است!
و ده ها دلیل دیگر برای این موضوع وجود دارد که در بلاگ سومریا به تفصیل به آنها خواهیم پرداخت.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی