آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

متمم محلی برای توسعه مهارتهای من و بهره مندی از دانش روز مدیریت MBA

افزودن به علاقه مندی
برخی دوره های آموزشی سایت متمم

# مدیریت زمان

# یادگیری زبان انگلیسی

# استعدادیابی

# شخصیت شناسی

# تصمیم گیری

# زبان بدن

# مهارت ارتباطی

# مذاکره

# استراتژی کسب و کار

# تبلیغات

# مدل ذهنی

# مدل کسب و کار

متمم چیست؟
متمم مخفف عبارت «محل توسعه مهارتهای من» است. متمم یک پروژه تولید محتوای فارسی با هدف ارتقاء سطح دانش و مهارت فارسی زبانان در نقاط مختلف ایران و جهان است. این پروژه که از دوم بهمن سال ۱۳۹۲ به صورت رسمی آغاز به کار کرد، هم اکنون با همکاری یک تیم تخصصی تولید و مدیریت محتوا و آموزش مهارتی، به سرپرستی محمدرضا شعبانعلی، فعالیت می کند.

از این رو، متمم، توسعه دانش و مهارت فردی را نه صرفا به عنوان ابزاری برای رشد و پیشرفت و موفقیت فردی، بلکه به عنوان تنها راهکار عملی رشد و پیشرفت و توسعه جامعه می بیند.

گروه متمم، منتقد جدی فرهنگ آموزشی حاکم بر کشور ماست. فرهنگی که رفاه و آسایش را به عنوان هدف اصلی آموزش و پرورش در میان دغدغه ی ایجاد و خلق ثروت به فراموشی سپرده است. و ایجاد و خلق ثروت را به عنوان پیش نیاز انکارناپذیر رفاه و آسایش، در میان شور و شوق دانش گرایی و تقدیس علم، ناپاک پنداشته و فراموش کرده است. و یادگیری و رشد علمی را در رقابت بی معنای کسب مدرک و مدارج دانشگاهی فراموش کرده و کسب مدرک و مدارج دانشگاهی را عامل مستقیم کسب ثروت و موقعیت اجتماعی و نه ابزاری برای خلق ثروت و رشد اجتماع در نظر گرفته است.

همه اعضای گروه متمم در راستای ارتقاء فرهنگ آموزشی کشور به اصول و ارزشهای زیر وفادار هستند:

ایجاد عدالت آموزشی از طریق ارایه خدمات آموزشی آنلاین در سراسر کشور

تاکید جدی بر تولید محتوای اصیل و اوریجینال فارسی و تطبیق محتوا با نیازهای مردم با دوری از فرهنگ ترجمه مستقیم و کورکورانه دانش

اصرار بر حقوق تولیدکنندگان محتوا از طریق اشاره پیوسته به منابع معتبری که در تنظیم گزارشات و مقالات و تحقیقات مورد استفاده قرار میگیرند و تلاش برای ترویج فرهنگ ایجاد محتوا به جای کپی کاری و سرقت محتوای دیگران

تعامل با دوستان متممی با هدف تطبیق مسیر آموزش و تولید محتوا با نیازهای آنان

ایجاد کسب و کاری پایدار، سودده و موفق بر مبنای تولید محتوا و اجتناب از مدلهای فعالیت داوطلبانه رایگان، که شور و شوق لحظه ای آنها را رواج داده و خستگی و فرسودگی آنها را متوقف میکند.

ارایه خدمات آموزشی با بهترین کیفیت قابل دستیابی و حداقل هزینه ممکن (در صورتی که مطلب آموزش دیجیتال منتشر شده در متمم را مطالعه بفرمایید مشاهده مینمایید که باور متمم بر این است که سهم عمده ای از پولی که در آموزش فیزیکی امروز در کشور توسط مشتاقان یادگیری هزینه میشود، متاسفانه صرف تبلیغات محیطی و رسانه ای برای جذب، تامین محل کلاس، خرید و اجاره مجوز فعالیت آموزشی و رقابتها واصطکاکهای بیهوده میشود و در نهایت سهم بسیار بسیار کمی از این هزینه ها، برای محتوای آموزشی قابل اختصاص خواهد بود).


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی