آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

ماکت نخل خرما

افزودن به علاقه مندی

ماکت نخل خرما

طراحی و اجرای ماکت نخل خرما جهت دکوراسیون و دیزاین غرفه نمایشگاهی خرما برنا واقع در برج میلاد تهران به مناسبت ماه مبارک رمضان.در ساخت این ماکت نخل که در ۴ روز کاری به اجرا رسیده است، از انواع روکش‌هایی خاص استفاده شده است که محصول را با استحکام قابل توجهی همراه کرده است. ابعاد ماکت اجرا شده در حدود ارتفاع ۳ متر می باشد. با توجه به محل اجرای پروژه که در منطقه ای باد خیز و فضای باز بوده از یک استراکچر فلزی استفاده شد. وزن تقریبی ماکت نخل خرما بدون استراکچر فلزی در حدود ۱۵ کیلوگرم است. ضمنا در این پروژه از فوم با دانسیته بالا ((در این نوع فوم دانسیته یا تراکم بین دانه های فوم به حدی بالاست که دانه های فوم مانند یونولیت که تمام دانه ها قابل مشاهده است نمی باشد)) که در مقایسه با یونولیت استیکر بسیار زیباتر، محکمتر، شکیلتر و نامحدود از لحاظ ضخامت و طول و عرض می باشد. از دیگر مزایای اجرای فونت و لوگو توسط این نوع فوم قیمت قابل رقابت با یونولیت استکیر می باشد.



در انتها این نکته یادآوری می شود گروه صنعتی آرسین دکور این توانایی را دارد این محصول و محصولات مشابه در هرنوع طرحی را در هر اندازه و هر کیفیتی که شما سفارش دهید در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت ارائه نماید.



از این قسمت کاتالوگ ماکت ما را دانلود نمایید.



جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی آرسین دکور بپیوندید.




آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی