آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

مانیتور صنعتی سامسونگ

افزودن به علاقه مندی
این روزها رستوران و فست فود ها، مراکز اداری تجاری، مراکز فروش، فرودگاه ها، هتل ها و ... به دنبال این هستند تا به طریقی تبلیغات، خوش آمدگویی، برگزاری کنفرانس ها و ... خود را مطابق با فناوری و تکنولوژی های جدید انجام دهند، که یکی از بهترین راه حال های پیشنهادی برای این مسئله استفاده از مانیتور های صنعتی میباشد، که نمایندگی رسمی سامسونگ با ارائه انواع مانیتورهای صنعتی سامسونگ در ابعاد و مدل های مختلف متناسب با اهداف مراکز مختلف این امکان را فراهم آورده است تا بتوانند بدون هیچ دغدغه ای به اهداف خود نزدیک شوند.
مانیتور های سامسونگ با این قابلیت که میتوانند شبانه روز و بدون وقفه روشن باشند، بدون اینکه کیفیت تصویر افت نماید، برای مصارف صنعتی تعریف شده اند و توانایی فوق العاده بالاتر از مانیتور ها و تلویزیون های معمولی دارند. برای زیبایی فروشگاه ها نیز میتوانید از ویدئو وال های سامسونگ استفاده نمایید، چرا که این قابلیت را دارند که مانند پازل در کنار هم قرار بگیرند.
برای خرید مانیتور های صنعتی سامسونگ میتوانید به سایت http://www.samsung-ir.com مراجعه نمایید و یا با شماره 86086010 (داخلی 105) تماس گرفته و با مشاوره کارشناس فروش، مانیتور صنعتی ویدئو وال و نمایشگر های دیجیتال مورد نظر خود را سفارش داده و آن را در کمترین زمان در تهران و شهرستان ها تحویل بگیرید.
نمایندگی رسمی سامسونگ با داشتن سه شعبه: مگا استور سعادت آباد (لوازم خانگی و موبایل و تبلت-88697020)، برج نگار ونک (موبایل و تبلت – 88647891) و کوروش ستاری (موبایل و تبلت-44971382) آماده خدمت رسانی به هم وطنان در سراسر ایران میباشد.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه صوتی - تصویری