آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

ماشین لباسشویی addwash سامسونگ

افزودن به علاقه مندی
شاید تا به حال برای شما پیش آمده باشد که بعد از روشن شدن ماشین لباسشویی، نیاز دارید تا لباس های جامانده را به ماشین لباسشویی اضافه کنید. سامسونگ ماشین لباسشویی های addwash را طراحی کرده است تا در هنگام کار ماشین لباسشویی، لباس های فراموش شده را به آن اضافه کنید.
ماشین لباسشویی addwash سامسونگ با داشتن یک در اضافه در بالای درب اصلی، به سادگی اضافه کردن البسه در حین شستشو را امکان پذیر میسازد. لباسشویی addwash سامسونگ با استفاده از فناوری Eco Bubble (حباب ساز)، با تولید حباب، پاک کردن لکه های سرسخت را در دمای پایین به طرز شگفت انگیزی انجام میدهد و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی نیز میشود. همچنین با سیستم عیب یاب هوشمند لباسشویی addwash، با نصب اپلیکیشن و با استفاده از اینترنت امکان کنترل ماشین لباسشویی سامسونگ را از راه دور، به کمک گوشی هوشمند خود داشته باشید. لباسشویی های addwash سامسونگ با ظرفیت های 9،8،7 و 12 کیلوگرمی، قفل کودک، شستشوی البسه پشمی، شستشوی البسه کودک، شستشوی لباس های ضد آب و بسیاری ویژگی های کابرپسند دیگر عرضه شده اند.
اگر قصد خرید ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ را دارید، میتوانید به سایت نمایندگی رسمی سامسونگ http://www.samsung-ir.com مراجعه نموده و در درگاه امن اینترنتی خرید آنلاین خود را انجام دهید و یا با شماره های 86086010 – 41706 تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید. کاربرانی هم که تمایل به خرید حضوری ماشین لباسشویی سامسونگ را دارید، میتوانید به شعبه مگا استور سعادت (88697020-88697030) مراجعه نمایید و سایر محصولات را نیز از نزدیک مشاهده نمایید.
نمایندگی رسمی سامسونگ علاوه بر شعبه ذکر شده برای لوازم خانگی، دارای دو شعبه برج نگار ونک(88647891) و کوروش ستاری(44971382) برای فروش موبایل و تبلت در تهران میباشد.
خریداران محترمی که در تهران زندگی میکنید، اگر درآمد کافی برای محصولات سامسونگ را ندارید، نمایندگی رسمی سامسونگ با قرار دادن خرید اقساطی در سایت https://goo.gl/9exzfy این امکان را برای شما فراهم آورده است تا محصول سامسونگ خود را به صورت اقساطی با شرایط ذکر شده در سایت خریداری نمایید.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه برقی - گازی