آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

مادربرد ايسوسSTRIX Z270G GAMING

افزودن به علاقه مندی
مادربرد «STRIX Z270G» محصولی حرفه‌ای برای انجام بازی‌های رایانه‌ای است. این مادربرد از نسل هفتم پردازنده‌های شرکت اینتل پشتیبانی می‌کند. برای انجام پردازش‌های حرفه‌ای چهار اسلات حافظه‌ از نوع DDR4 با نوع پیکربندی دو کاناله روی این محصول ارائه‌شده است. مادربرد ایسوس مدل STRIX Z270G می‌تواند تا استاندارد حافظه‌ی 4000 مگاهرتز را پشتیبانی کند که در صورت استفاده از رم با این میزان فرکانس شاهد پردازش‌های سریع در این مادربرد خواهیم بود.
ROG Strix Z270G Gaming با پشتیبانی از رم های DDR4 به شما اجازه می‌دهد فرکانس رم را 4000 مگاهرتز و فراتر از آن اورکلاک کنید! طراحی مدار اختصاصی ایسوس T-Topology ظرفیت‌های قدرتمند اورکلاکینگ را فراهم می‌کند تا قدرت واقعی DDR4 را از طریق کاهش تجمیع نویزها و بازتاب سیگنال آزاد کنید. T-Topology با ایجاد فاصله خلاقانه میان کانال‌های حافظه، کنترل متوازن و قدرتمند اورکلاکینگ را ارائه می‌دهد.مادربردهای ROG Strix Z270 به میراث پرافتخار سری Pro Gaming با نوآوری‌های تحسین برانگیز ROG‌ادامه می‌دهند.مادربردهای ROG Strix Z270G Gaming زیبایی برجسته را با عملکرد و صدای شگفت‌انگیز ترکیب کرده‌اند تا تجربه‌ای بی‌نظیر از بازی را ارائه دهد. پشتیبانی از جدیدترین پردازنده و فناوری‌های اینتل، همراه با نوآوری‌های اختصاصی ROG، عملکرد این مدل را وارد سطح جدیدی کرده است تا در مقابل حریفان برتری داشته باشید. ROG Strix Z270G هر حرکتی در هر بازی را با هیجان انرژی و سرعت حماسی برای شما تقویت می‌کند. با ROG Strix Z270G Gaming به جمهوری بپیوندید و رقبای خود را شکست دهید!


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه کامپیوتر (فروش)