آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

لوله فاضلابی

افزودن به علاقه مندی
لوله فاضلاب سفالی

امروزه هنوز هم از لوله فاضلابی سفالی شیشه ای(vitrified clay sewer pipe) استفاده می شود، با این وجود به عنوان صاحب خانه ای که خودش تعمیرات را انجام می دهد احتمالا دوست ندارید این نوع لوله را جایگزین خط لوله فاضلابی خود کنید. این نوع لوله سنگین هست و اغلب انتخاب شما برای لوله فاضلاب لوله ای است که در فروشگاه لوازم و ابزار ساختمانی وجود دارد، و هیچیک از خرده فروشان لوله سفالی حمل نمی کنند.

باوجود اینکه لوله سفالی لوله ای قدیمی هست اما بادوام است. یکی از مزیتهای بزرگ این لوله نسبت به لوله پلاستیکی این است که بی حرکت و بی اثر است که ان را در برابر تخریب شیمیایی بسیار مقاوم می سازد.



لوله فاضلاب Orangeburg

لوله فاضلاب Orangeburg یک لوله بی عیب و نقصی که اغلب می بینید نیست. اساسا لوله فاضلاب Orangeburg پس از حفر خط لوله اسیب دیده، خمیده می شود.

لوله فیبری Orangeburg از فیبرهای چوبی اغشته به یک چسب مخصوص ضد اب ساخته می شود که بعدا قیر اندود می شوند.

این لوله مورد توجه بسیاری از لوله کش های امروزی قرار گرفته است، چون وزن ان سبک است و بریدن ان با یک اره چوب بری معمولی راحت است.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی