آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

لودسلهای کیا

افزودن به علاقه مندی
لودسل ها معمولا از آلیاژ فلزاتی مانند آلومینیوم، فولاد و استیل ساخته می شوند که نوع این آلیاژ در طول عمر لودسل موثر است.

حداکثر تعداد دفعاتی که می توان بر روی یک لودسل بارگذاری کرد معمولا بین ۱۰۰،۰۰۰ تا ۲،۰۰۰،۰۰۰ بار است و این بسته به نوع و تکنولوژی سازنده ی لودسل متغیر می باشد و اگر تعداد این بارگذاری بیش از حد مجاز باشد نمی توان کارایی صحیح لودسل را همان طور که در مشخصات فنی آن ذکر شده تضمین کرد.

باید به این نکته توجه کرد که ظرفیت تعیین شده برای هر لودسل بسیار مهم است و شوک ناگهانی یا نیروی وارده ای که بیش از ظرفیت تعیین شده ی لودسل باشد به لودسل صدمه وارد می کند.


اصلی ترین قسمت لودسل
استرین گیج (Strain Gauge) می باشد که توسط چسب مخصوصی بر روی هسته داخلی لودسل نصب می گردد.

استرین گیج ها، معروفترین تکنولوژی اندازه گیری فشار می باشند و اساسا برای اندازه گیری فشار مورد استفده قرار میگیرند. استرین گیج در اصل اندازه گیری استرین یا تنش را انجام می دهد؛استرین یا تنش به عبارتی به معنی تغییر شکل اجسام در اثر نیروی اعمالی می باشد. هرگاه به لودسل نیرویی وارد شود،لودسل در جهت نیرو تغییر شکل می دهد نسبت این تغییر طول به طول اولیه را استرین می نامند.
استرین گیج ها را معمولا از سیم هایی با آلیاژ مس و نیکل می سازند. برای تغییرات مقاومت الکتریکی به سیگنال الکتریکی معمولا از اشکال متفاوت مدار پل وتستون استفاده می شود. پل به گونه ای تنظیم می گردد که در حالت بدون فشار متعادل باشد.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه تبلیغات