آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

قوغاز(غاز آفریقایی)

افزودن به علاقه مندی
غاز آفریقایی (قوغاز)
یکی از نژادهای سنگین وزن غاز است که استاندارد شده‌است . این نژاد برای اولین بار در سال ۱۸۷۴ معرفی گردید ودر دو گونه قهوه‌ای ( یا خاکستری ) وسفید وجود دارد . این نژاد از نژاد چینی بوسیله بدن سنگین وگردن ستبر وکلفت خود متمایز می‌گردد . دارای بدنی عمیق، طویل بوده وجناغ کشیده می‌باشد و بدن را تقریباً مستقیم نگه می‌دارد . پرنده‌های بالغ این نژاد دارای برجستگی دگمه مانند وبزرگی در انتهای بالای منقار می‌باشند . رنگ این دگمه ممکن است در اثر سرما ویا هنگام عصبانیت وآزار تغییر کند . رنگ منقارپرنده در گونه قهوه‌ای رنگ، سیاهرنگ ودر گونه سفید، نارنجی رنگ است .از خصوصیات برجسته این نژاد وزن سنگین آن است که به آن نوعی وقار می بخشد واین امر باعث محبوبیت آن در بین مردم شده‌است . وزن نرهای بالغ این نژاد ۹ کیلوگرم وماده‌های بالغ ۸ کیلوگرم می‌باشد
خوشبختانه برای اولین بار در ایران رنگ سفید این پرنده زیبا با نژادی اصیل در مزرعه پرورش ماکیان غرب کشور در کرمانشاه در حال پرورش میباشد و در آینده نزدیک آماده فروش میشوند.
رنگ خاکستری یا قهوه ای آن نیز موجود میباشد.
ارسال به سراسر ایران

جهت عضویت در کانال تلگرام اس ام اس بدهید
09033336639
و یا از طریق آدرس زیر وارد کانال شوید

@makian_gharb

https://telegram.me/makian_gharb


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه ماشین آلات (کشاورزی - دامپروری)