آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

قلم خش گیر ماشین فیکس ایت پرو

افزودن به علاقه مندی
افتادن خش و خط بر روی ماشین، جلوه و زیبایی آن را از بین می برد ما را ناراحت می کند. ما به شما برای از بین بردن خط و خش از روی اتومبیل تان قلم خش گیر فیکس ایت پرو را به جای صرف هزینه و وقت برای نقاشی پیشنهاد می کنیم. قلم خش گیر fix it pro به همراه 2 سر اضافی برای تمامی رنگ ها مناسب است و در کوتاهترین زمان خط و خش را از روی ماشین شما محو می کند. برای استفاده از فیکس ایت پرو اصل ابتدا محل مورد نظر را تمیز نموده و خشک کنید. سپس قلم fix it pro را روی خط و خش کشیده و به مدت 10 دقیقه صبر می کنیم و بعد محل مورد نظر را با یک پارچه کمی مرطوب تمیز می کنیم. اثر قلم فیکس ایت پرو اصل در برابر شستشو کارواش و تابش آفتاب مقاوم بوده و از بین نمی رود.
.
* نکته مهم *: با توجه به وجود نمونه های غیر اصل این قلم در بازار با قیمت های مختلف، از فروشگاه های غیر معتبر خرید نکنید.
.
جهت خريد قلم fix it proاصل به سايت www.zibakharid.ir مراجعه کنيد. در قسمت جستجو قلم خش گیر ماشین را تایپ کرده و دکمه جستجو را بزنید.
شما مي توانيد ابتدا محصول را درب منزل تحويل بگيريد سپس مبلغ آنرا پرداخت کنيد.
قيمت محصول: 13000 تومان
تلفن راهنمايي:09337055249 (خزاعي)


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی