آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

قالیشویی شهرک غرب

افزودن به علاقه مندی
قالیشویی مهرداد بهترین کارخانه قالیشویی و شستشوی فرش در شهرک غرب


قالیشویی مهرداد با چندین دهه سابقه ی درخشان در بین قالیشویی های تهران توانسته یکی از موفق ترین قالیشویی ها بوده و در میان رقبای خود برای گفتن داشته باشد. این قالیشویی بنا به درخواست شما مشتریان، فرش را از شما تحویل گرفته و هر درخواستی که شما در مورد فرش از ما داشته باشید به بهترین نحو انجام می دهد. قالیشویی شهرک غرب 0912500493-22149188


در كارخانه، ابتدا فرش توسط كارشناسان مجرب، كارشناسی شده، در صورت سلامت و تأیید وارد مرحله شستشو می شود .در صورت عدم تائید كارشناس و وجود عیوب در سطح فرش، عیوب و هزینه های اصلاح آن به سمع مشتری رسیده ، از تصمیم مشتری مبنی بر اصلاح و رفع آسیب دیدگی قبل از شور ، ادامه كار بدون اصلاح آسیب دیدگی با مسئولیت مشتری،و یا ارجاع فرش معیوب بدون شور، آگاه می شویم.

قالیشویی شهرک غرب 22149188 - 09125004934

2- خاك و گرد غبار و ذرات جامد از روی فرش برداشته شده، در صورت وجود گرد و خاك در مغز آن، فرش داخل خاك گیر مكانیكی قرار گرفته تا با چرخش دورانی، متن قالی از خاك تهی گردد.

3- رنگهای فرش از لحاظ پایداری و ثبات تست می شوند .

4 - با جاری شدن آب روان فرش را كر اسلامی داده، آبكشی می كنیم (آبكشی از پشت و روی فرش الزامی است)

5- برای از بین بردن لكه های غیر پایدار و چربی های رونده،فرش با یك ماده شوینده، ملایم شسته می شود.

6 - لكه های پایدار در این مرحله نمایان و آشكار می شوند .

7- همزمان ریشه ها به آرامی شستشو می شوند.

8- شستشوی كامل فرش با استفاده از مواد شوینده استاندارد آغاز و پس از خاتمه، مجدداً آبكشی انجام می گیرد.

9- در مرحله پایانی آب با فشار به روی فرش پاشیده و به كمك پاروهای مخصوص و جریان شدید آب، مواد شوینده باقی مانده را از لا به لای پرزها، الیاف و مغز فرش بصورت كامل خارج نموده، این عمل از زوایای گوناگون چندین بار تكرار تا فرش تهی از مواد شوینده شود. در صورت درخواست و سفارش مواد ضد بید به فرش زده می شود.

10- در مرحله آبگیری از دستگاه های آبگیری مكانیكی یا غلطكی استفاده می شود تا به كمك آن 80 تا 90 درصد آب قالی گرفته و فرش برای مرحله بعدآماده گردد.

11- در این مرحله فرش جهت كنترل و بازرسی به دست ناظر كیفی سپرده می شود، پس از تائید، به محوطه حیاط كارخانه حمل و با پهن شدن آن از پشت بر روی شن های تمیز و پس از كشیدن برس بر روی سطح فرش در جهت خواب آن، زیر تابش نورخورشید قرار گرفته، تا ضمن خشك شدن تدریجی، نور آفتاب به میان الیاف آن نفوذ كرده و باعث از بین رفتن بید و كپك احتمالی گردد.

کارشناسان قالیشویی مهرداد در همه ساعات آماده تماس شما مشتریان عزیز می باشند، در قالیشویی مهرداد هزینه شستشو فرش برابر با نرخ تعیین شده توسط اتحادیه بوده و قیمت برای تمامی مشتریان به صورت یکسان می باشد. برای دریافت هر گونه مشاوره و دریافت قیمت با ما تماس بگیرید. کارشناسان در زمان تعیین شده فرش را دریافت و ظرف 48 ساعت و بدون تعطیلی فرش را به شما تحویل می دهند. بهترین قالیشویی در شهرک غرب 09125004934 - 22149188


برای اطلاعات بیشتر از خدمات قالیشویی مهرداد مانند شستشوی فرش، لکه گیری فرش، رفوگری فرش، شیرازه زنی فرش، ریشه زنی فرش، دارکشی فرش، شستشوی فرشهای فانتزی، ترمیم بید خوردگی فرش و همچنین دیگر خدمات مربوط به قالیشویی به سایت http://mehrdadcarpet.com مراجعه نمایید.


شماره تماس: 09125004934


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی