آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

قالب فروشگاه بینظیر و نفیس نلس - قالب نلس - قالب Nels

افزودن به علاقه مندی

قالب فروشگاه بینظیر و نفیس نلس | قالب نلس | قالب Nels
Nels – An Exquisite eCommerce WordPress Theme
عرض سلام و ادب خدمت شما دوستان عزیزم ، خوشحالیم که برای اولین بار در ایران یک قالب فروشگاهی حرفه ای به نام قالب نلس را خدمت شما ارائه میدهیم. قالب فروشگاهی نلس یکی جدیدترین قالب های موجود در تم فارست می باشد که توسط تیم یوتا وردپرس از این سایت تهیه شده است و کاملا اورجینال می باشد و برای اولین بار در ایران توسط این تیم ترجمه و راستچین شده است. قالب nels یک قالب فروشگاهی خلاقانه و مبتکرانه است که کاملا قابلیت شخصی سازی را دارد ، استفاده از آن آسان است و همچنین کاملا واکنشگرا و موبایل دوست است! این قالب فوق العاده و نفیس با ظرافت بسیار خاصی کدنویسی شده است و شامل همه ی ابزارها و تنظیمات ضروری و مهمی است که به شما کمک میکند یک وبسایت قابل اطمینان و زیبا را بسازید.
با استفاده از قالب فروشگاهی نلس شما میتوانید طیف وسیعی از وبسایت های فروشگاهی را بسازید مانند :
فروشگاه های لباس، فروشگاه های دیجیتالی، فروشگاه های تکنولوژی، فروشگاه های ساعت، فروشگاه های پوشاک مردانه، فروشگاه های پوشاک زنانه، فروشگاه های لوازم خانگی، فروشگاه های کتاب، فروشگاه های لوازم، سایت های وبلاگی، سایت های نمونه کار، سایت های مد و فشن و … .
قالب نلس سازگاری کاملی با افزونه فروشگاه ساز ووکامرس دارد. با استفاده از کدهای کوتاه ( shortcodes ) بسیار جالبی که در داخل قالب قرار گرفته است میتوانید شخصی سازی های بسیار وسیعی را انجام دهید و کیفیت فروشگاه خودتان را بالا ببرید.
با استفاده از افزونه های پرمیوم و حرفه ای ویژوال کمپوزر و اسلایدر رولووشن که به صورت رایگان در قالب nels قرار گرفته است میتوان یک تجربه بینظر را به کاربران داد. شما با استفاده از این افزونه های حرفه ای میتوانید کنترل کاملی به صفحات و مطالب خود داشته باشید.
با نلس بدرخشید!
همراه با بیش از 2 ساعت فیلم آموزشی کار با قالب نلس .
از راه های زیر میتوانید قالب را تهیه کنید :
yotawp.com/downloads/nels ( کد تخفیف 20 درصدی nels)
zhaket.com/product/nels-ecommerce-wordpress-theme/



آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی