آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

قابلیت ارسال فکس برای دفاتر بیمه

افزودن به علاقه مندی
ایرانی نیک
02166090292 - 09388002972
تهران
‪شنبه، ۵ تیر ۱۳۹۵‬
3 بار
قابلیت ارسال فکس به سیستم بیمه اس ام اس اضافه شد .

از امروز کلیه شرکت های بیمه ای و نمایندگان محترمشان می توانند به راحتی از این طریق ، اطلاعات خود را برای شماره ها و نمابرهای مختلف در داخل و خارج از کشور به صورت کاملا مستقیم ارسال کنند .

در راه اندازی این سیستم که به صورت مستقیم از خدمات شرکت " ایران اس ام اس پنل " استفاده می شود ، این امکان به کاربران بیمه اس ام اس داده شده تا پس از نوشتن متن خود در قالب درخواستی، آنرا به صورت مستقیم از طریق شماره تهران به شماره گیرنده دلخواه خود ارسال کنند .

این سیستم همچنین قابلیت تنظیم بر اساس زمان خاصی یا ساعت دلخواهی را برای شما فراهم می کند که این امکان می تواند برای مواردی که ارسال فکس قبل از زمان مشخص نیاز نباشد برای گیرنده مهم باشد کاربرد داشته باشد .

از جمله موارد دیگر میتوان به شماره گیری فکس هایی که دارای خطوط داخلی هستند هم اشاره کرد . مثلا ممکن است شما برای ارسال یک فکس اقدام کنید ، و آن فکس ، دارای داخلی خاصی باشد که در این سیستم تنها با گذاشتن علامت ستاره * و سپس نوشتن شماره داخلی ، فکس خود را به صورت مستقیم به شماره داخلی خاص ارسال کرد .

قابلیت ارسال تکرار شماره گیری در صورتی که خط گیرنده مشغول باشد نیز در این سیستم فراهم شده است .

از مهمترین مزایای این سیستم میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

- عدم اسراف کاغذ

- عدم بکاری گیری نیروی انسانی برای ارسال فکس

- عدم نیاز به داشتن دستگاه فکس در مبداء

- عدم اشغال خطوط گیرنده

- پشتیبانی از پسوند های : .docx, .doc, .txt, .tiff, .pdf, .xls, .xlsx, .jpg

شما میتوانید برای استفاده از این سیستم ، از طریق منوی فکس ، وارد بخش ارسال فکس شوید و لیست ها یا نامه های خود را به صورت مستقیم و بدون اتلاف وقت به هرتعداد که مدنظر دارید ارسال کنید .


برای فعال سازی و خرید میتوانید از طریق سایت زیر اقدام کنید :
www.bimesms.ir

تلفن های تماس : 02166090292 - 02166090686


قیمت: تماس با 09388002972


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی