آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

فیلر اسکین‌فیل پروموایتالیا

افزودن به علاقه مندی
فیلر اسکین‌فیل پروموایتالیا
SKINFILL™ اسکین‌فیل نام تجاری ژل پوستی ایتالیایی است که توسط کمپانی بزرگ پروموایتالیا تولید و عرضه می‌شود. ماده اصلی این فیلر هیالورنیک اسید است که منشأ غیر حیوانی داشته و با مجوز وزارت بهداشت در ایران عرضه می‌شود. پروموایتالیا برندی جهانی و مطرح است که در زمینه محصولات زیبایی از جمله ژل پوستی و نخ لیفت فعالیت می‌کند.
فرایند خالص‌سازی منحصربفرد، غلظت هیالورنیک اسید بالا، نوع کراس‌لینک و درجه کراس‌لینک مناسب منتج به محصولی شده است که علاوه بر اثربخشی و ماندگاری خوب، سطح ایمنی و سلامت خیلی بالایی دارد. اسکین‌فیل تولید کشور ایتالیاست و نوع اصلی آن فقط در حجم‌های 2cc و کمتر عرضه می‌شود.
SKINFILL™ در شش گروه محصول زیر در بازار جهانی عرضه می‌شود:
1. Skinfill Diamond
2.Skinfill Gold
3. Skinfill Silver
4.Skinfill Carbonium
5.Skinfill Advance

شرکت نوآوران فناوری سلامت آرمان (HIT) نماینده رسمی و انحصاری کمپانی پروموایتالیا، تنها عرضه‌کننده فیلر اسکین‌فیل اصلی در ایران است.
اصالت محصول اسکین‌فیل تنها از طریق برچسب وزارت بهداشت که بر روی بسته‌بندی محصول نصب شده قابل اثبات است. ژل‌هایی با نام مشابه که در حجم‌های cc10 عرضه می‌شوند تقلبی هستند و هیچ‌گونه ارتباطی با کمپانی پروموایتالیا ندارند.

تلفن: 02144038332
تلفن: 02144038515
www.hithealth.org


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه لوازم و اثاثه آرایشگاهی - آرایشی - بهداشتی