آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

فریت بار به کانادا

افزودن به علاقه مندی
فریت بار به شهرهای کانادا :
فریت بار به تورنتو
فریت بار به ونکوور
فریت بار به مونترال
فریت بار به کلگری
شرکت خدمات بار هوایی پادمیرا راه با کادری مجرب و با سابقه بیش از 30 سال در امر حمل و نقل بین المللی هوایی، مراحل فریت بار مهاجرین یا مسافرین به کانادا را به شرح ذیل مرحله بندی می نماید :
مرحله اول :
بازدید و مشاوره اولیه از اثاثیه مورد حمل
مرحله دوم :
پرسنل متخصص این شرکت تمامی تجهیزات بسته بندی ( کارتن در سایزهای مختلف، کاغذهای مخصوص، نایلون های حباب دا، یونولیت و... ) را به محل برده و اثاث مورد حمل ( مبلمان، میز و صندلی، ظروف شکستنی، تابلوهای نقاشی، کتابخانه، پیانو و... ) به صورت استاندارد بین المللی بسته بندی می شوند.
توضیح : در صورتی که بار به صورت استاندارد بین المللی بسته بندی نشود و بار طی حمل و نقل دچار آسیب گردد شرکت حمل کننده ( ایرلاین ) به هیچ وجه مسئولیت پرداخت خسارت را برعهده نخواهد گرفت.
مرحله سوم :
حمل بار به گمرک فرودگاه امام خمینی ( ره )
مرحله چهارم :
انجام تشریفات گمرکی مربوط به بار
مرحله پنجم :
پالت بندی کارتن ها ( اگر بار مورد حمل شامل کالاهای ریز و کوچک مانند : ظروف آشپزخانه، البسه، کتب، لوازم دکوری، تابلوهای نقاشی، اسباب بازی و... ) باشد جهت جلوگیری از آسیب دیدگی، کار تنها برروی پالت های پلاستیکی قرار گرفته و تسمه کشی و شیرینگ می شود.
مرحله ششم :
فریت یا ارسال بار از طریق صدور بارنامه های شرکت های هواپیمایی همانند KLM, lufthansa, BMI, Emirates
برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
با تقدیم احترام : آربی آریتونwww.padmira-rah.niloblog.com
W




آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی