آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

فروشگاه دوربين هاي عکاسي و فيلمبرداري حرفه اي و آماتور

افزودن به علاقه مندی
فروشگاه پارس فيلم با مديريت آرمين ملايري که يکي از بنيانگذاران خانه عکاسان ايران بوده است و نيز تجربيات بسياري در زمينه فعاليتهاي فرهنگي هنري و فروش دوربين و تجهيزات حرفه اي عکاسي وفيلمبرداري دارد، هم اکنون نماينده فروش برندهاي معتبر دوربين هاي عکاسي و دوربين هاي ديجيتال، فيلم برداري و تجهيزات وابسته مانند لنز، فلاش، چتر عکاسي و تجهيزات نورپردازي و نمايندگي فروش کيف هاي لوپرو و تجهيزات و لوازم جانبي عکاسي و دوربين هاي آنالوگ ودوربين ديجيتال مانند کانن نيکون المپوس سوني پاناسونيک سامسونگ در ايران مي باشد. مديران ارشد فروشگاه پارس فيلم، مهندسين صنايع و کارشناسان عکاسي هستند که مهندسين صنايع، نقش بسياري در ارتباط با مشتري، کيفيت در خريد و فروش و برنامه ريزي دقيق دارند و کارشناسان رشته عکاسي در زمينه مشاوره و تهيه تجهيزات حرفه اي و کارآمد نقش بسزايي دارند.

هدف فروشگاه پارس فيلم، تلاش براي خريد و فروش دوربين و تجهيزات عکاسي و فيلمبرداري با کيفيت و مطمئن است و اين علاقه و افتخار ماست که راه حل هاي مناسبي براي تهيه دوربين و تجهيزات ديجيتال شما پيدا کرده و کماکان در پي بهينه سازي و تکميل آن هستيم. ما معتقديم که بايد دين خود را نسبت به رشته عکاسي و عکاسان ادا کرده و نيز سعي داريم که افراد بتوانند دوربين و تجهيزات ديجيتال خود را مانند ساير نقاط دنيا به قيمت واقعي و اصلي تهيه کرده و يک خريد ايده آل نيز داشته باشند.

مابه دقت به راهنمايي هاي مفيد شما و همکاران گوش فرا داده و از آنها در خريد و فروش محصولات عکاسي، فيلمبرداري و لوازم و تجهيزات جانبي استفاده مي کنيم و قصد ما بر اين است که هر کجا که مي رويد يک خريد ايده آل ، با کيفيت و بدون نگراني داشته باشيد و ما را نيز ياد کنيد.
لینک کوتاه : http://harajee.com/10163745.html
فروشگاه پارس فیلم با مدیریت آرمین ملایری که یکی از


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی