آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

فروشگاه اینترنتی سامیکا

افزودن به علاقه مندی
سامیکا؛ حس خوب خرید آنلاین
با فراگیر شدن علم و تکنولوژی، توده های مختلف مردمی روی به میانبرهایی زدند که زمان را می خرند، آرامش را صید می کنند و از زحمت زیاد خداحافظی می کنند.
هم اکنون توسعه فناوری های جدید خصوصاً اینترنت موجب شده که اکثر اقشار مردم به فعالیت در اینترنت و خرید اینترنتی تمایل بیشتری نشان دهند، چرا که خرید در دنیای بی مرز، منافعی برای آنها خواهد داشت از جمله می توان به صرفه جویی در وقت، امکان بررسی کالاها، مقایسه قیمت ها و رقابت بر اساس کیفیت اشاره کرد.
فروشگاه اینترنتی سامیکا مفتخر است که با تضمین بهترین قیمت، ضمانت 24 ساعته محصولات و همچنین تحویل به موقع کالا پا به این عرصه نهاده و نیازهای مردم غیور ایران را در زمینه های مختلف و با هر گروه سنی با حذف واسطه ها و صد البته با حمایت از کالای ایرانی عرضه می نماید.
همچنین این فروشگاه در حال حاضر در گروه های مختلف کالا از جمله:
دیجیتال و لوازم جانبی، لوازم خانه و آشپزخانه، اسباب بازی و سرگرمی، ورزش و سفر، ابزار آلات خودرو ، صنایع دستی، مد و پوشاک و ... فعالیت می کند و با حمایت و پشتیبانی و اعتماد شما مردم عزیز، مداوم در حال پیشرفت، به روزرسانی و توسعه کالاها و خدمات بهتر و بیشتر هستیم تا بتوانیم همواره بهترین خدمت را به شما و بالاترین درصد رضایتمندی را از حضور سبزتان ارائه نماییم. حمایت و مشارکت در سامیکا، کمک به اشتغال جوانان این مرز و بوم، حمایت از کالای ایرانی و رونق کسب و کار هموطنان است.
samika.ir
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن سامیکا :
https://bit.ly/2IzEoF8


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه خدمات پخش و توزیع