آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

فروشگاه اینترنتی دیجی ملت

افزودن به علاقه مندی
ديجي ملت مرجع تخصصي نقد و بررسي و فروش اينترنتي کالا در ايران است. گروه‏‏‌هاي مختلف کالا مانند کالاي ديجيتال، لوازم خانگي، لوازم شخصي، فرهنگ و هنر و ورزش و سرگرمي با تنوعي بي‌نظير در ديجي ملت عرضه مي‏‏‏‌شوند. ديجي ملت با در اختيار داشتن سهم عمده‏‌اي از بازار عرضه اينترنتي کالا در ايران با تنوعي بسيار بالا از برندهاي مختلف، در همراهي مشتريان در فرآيند خريد و حفظ جايگاه بي‏‏‏‌طرفانه در ميان آنها، نهايت تلاش خود را مي‌‏‏کند. کاربران و مشتريان ديجي ملت مي‏‏‌توانند با حق انتخابي بسيار بالا و با دريافت اطلاعاتي کامل براي انتخاب درست کالاي مورد نظر خود، وب سايت ديجي ملت را بررسي کنند و با حداکثر اطمينان کالاي خود را انتخاب و خريد کنند. همواره بهترين انتخاب و بهترين خدمات، شايسته مشتري ديجي‌کالاست.
ديجي ملت از اولين دريافت کنندگان نماد اعتماد الکترونيک از مرکز توسعه تجارت الکترونيک وزارت صنعت، معدن و تجارت و به عنوان برگزيده بسياري از مراجع و نهادهاي ذي‏ربط، داراي کليه مجوزهاي رسمي مورد نياز براي فعاليت در اين حوزه است‏ .همچنين، در حال حاضر ديجي ملت با توجه به استقبال چشمگير کاربران و مشتريان خود، پرمخاطب‏‏‏‌ترين و پربازديدترين وب‏ سايت تجاري کشور است. (به استناد آمارهاي منتشر شده در مراجع آماري مانند(Alexa
همواره يکي از اولويت‌هاي ديجي‌کالا، توليد و ارائه محتواي فني مورد نياز کاربران با بالاترين استانداردها، براي تسهيل در فرايند پيش از خريد آنهاست. براي ديجي ملت بسيار مهم است که ميليون‏‌ها کاربر آن، کالاي تخصصي مورد نياز خود را به درستي و با دقت بالا و بيشترين سهولت انتخاب کنند. ديجي ملت از هرگونه تلاشي براي بالاتر بردن کيفيت خريد مشتريان خود دريغ نمي‏‌کند و همواره تلاش مي‏‌کند تا در طول فرآيند خريد يعني پيش، حين و پس از خريد، بيشترين ارزش را براي کاربران و مشتريان خود خلق کند.
ديجي ملت با ارائه طيف گسترده‏‌اي از معتبرترين برندها در گروه‌‏هاي مختلف و با همکاري نزديک با وارد‏کنندگان و توزيع‏ کنندگان اصلي اين کالاها در ايران، تلاش مي‏‌کند تا نيازهاي متفاوت مشتريان با کاربري‏‌هاي متفاوت آنان را برآورده سازد. ارائه قيمت‏‌هاي کاملا رقابتي و مناسب، همراه با کيفيت مطلوب خدمات پس از فروش از اولويت‏‌هاي ديجي ملت محسوب مي‌شود. ديجي ملت با درک اهميت اين موضوع براي مشتريان خود و با بکارگيري نهايت توان و ابزارهاي در دسترس در تعاملات خود با تامين‏ کنندگان، مي‏‏‌کوشد امکان ارائه پايين‏‏‌ترين قيمت‏‏‌ها و بهترين خدمات را فراهم آورد. طرح‏‏‌هاي مشوق خريد همواره مورد توجه مشتريان بوده و ديجي ملت نيز به منظور قدرداني از مشتريان وفادار خود همواره تخفيف‏‌هاي قابل توجهي را در قالب طرح‌هاي مختلف مشوق خريد براي آنان در نظر مي‏‏‌گيرد. کيفيت و سهولت استفاده از وب‏ سايت ديجي ملت و خدمات ارائه شده در آن، همواره يکي از مهم‏‌ترين و با اولويت‌ترين موضوعات در ديجي ملت بوده است و همه کارکنان فني و تخصصي آن نهايت تلاش خود را به عمل مي‌آورند تا با ارائه با‏کيفيت‏‌ترين و به‏‌روز‏ترين سرويس‏‌هاي مبتني بر وب و تسهيل تمامي فرآيندهاي بررسي، انتخاب و خريد کالا در وب سايت ديجي‌کالا، خدماتي شايسته و تجربه‌اي خوشايند را براي مخاطبان خود به ارمغان بياورند.
مرکز امور مشتريان ديجي ملت به منظور ارايه بهتر خدمات به مشتريان و ارتباط مستقيم جهت خدمات پس از فروش در شهر تهران افتتاح شده است و مشتريان مي‏‌توانند در صورت تمايل براي استفاده از خدمات پس از فروش مانند ارجاع براي تعمير، تعويض کالا و يا باز‏ پس ‏دهي سفارش‏ به اين مرکز مراجعه کنند.
لازم به ذکر است که ديجي ملت در هيچ نقطه‏ اي از کشور به غير از واحد مرکزي مستقر در تهران نمايندگي فروش و خدمات پس از فروش ندارد و کليه خدمات در سراسر کشور تنها در اين مرکز ارائه مي‏‏‌شود.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی