آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

جابوگرام برترین فروشگاه اینترنتی شمال غرب ایران

افزودن به علاقه مندی
اگر بخواهید راحت تر به ریشه نام این سایت و اپلیکیشن پی ببرید متوجه خواهید شد که این نام از دو واژه اصلی جاب ( کسب و کار در انگلیسی ) و گرام تشکیل شده است. بعد از ریشه یابی نام جابوگرام این سوال برای اکثر کاربران به وجود می آید که جابوگرام چه ارتباطی با مشاغل و کسب و کار دارد ؟! و یا چرا کلمه جابوگرام شباهت زیادی به یک شبکه اجتماعی دارد ؟!
باید بگوییم هدف اصلی این وبسایت در کنار فروش حرفه ای اینترنتی ساماندهی مشاغل و نیروی انسانی در کنار متمرکز کردن سرمایه های داخلی در راستای افزایش تولید محصولات با کیفیت ایرانی می باشد. اما چگونگی انجام این اهداف چیزی نیست که بتوان در این قسمت به کلیات آن پرداخت و باید منتظر اقدامات عملی این مجموعه در روزهای آینده باشید تا به عمق اهداف و چگونگی اجرای تک به تک آنها توسط کارشناسان مجرب جابوگرام پی ببرید.
جابوگرام برای آغاز فعالیت خود شهر ارومیه را با افتتاح بخش سوپرمارکت آنلاین با تحویل سریع در آن شهر انتخاب نموده که اهمیت ویژه ای از نظر جغرافیا و سیاست شروع کار برای این مجموعه دارد اما این به این معنی نیست که سایر هموطنان از خدمات جابوگرام نخواهند توانست استفاده کنند چون بخش فروشگاه اینترنتی جابوگرام آمادگی کامل جهت ارسال کالا به سراسر ایران عزیزمان را دارد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از اقدامات و فعالیت های جابوگرام در ایران همواره می توانید از بخش “ اخبار ” وبسایت یا اپلیکیشن پیگیر رخدادها و رویدادهای این مجموعه باشید.

اپلیکیشن جابوگرام
اپلیکیشن جابوگرام (Jobogram) این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند به تمامی محصولات فروشگاه اینترنتی جابوگرام بر روی گوشی خود دسترسی داشته باشند و نسبت به خرید و سفارش آنلاین محصولات دلخواه خود اقدام نمایند. این اپلیکیشن در گوگل پلی و کافه بازار برای سیستم عامل اندروید و در سیب اپ برای آی او اس عرضه شده و قابلیت های بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه خدمات بازاریابی و بازارسازی