آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

فروشگاه اینترنتی ایران کشاورزی

افزودن به علاقه مندی
وبسایت ایران کشاورزی یک فروشگاه اینترنتی در زمینه ی محصولات کشاورزی است که بذر، کود، سم، لوازم کشاورزی مانند ابزار الات گلدان ها بستر های کشت و همچنین محصولات بیولوژیک را در اختیار کشاورزان قرار میدهد. این وبسایت با شعار تامین نیاز کشاورزان با قیمت مناسب شروع به فعالیت کرد و تضمین کیفیت و اصل بودن محصولات را اعتبار خود میداند.

یکی از برتری های وبسایت ایران کشاورزی نسبت به سایرین در این است که مجموعه ی ایران کشاورزی با حساسیت ویژه ای که روی محصولات وارد شده در لیست فروشگاهی خود دارد تضمین می کند که بهترین برند های موجود در بازار ایران را با قیمت مناسب در اختیار کاربران خود قرار دهد. از آنجا که مدریت وبسایت ایران کشاورزی خود از وارد کننده های عرصه ی کشاورزی است شما کشاورزان عزیز با توجه به حذف واسطه ها خرید خود را با قیمت بسیار پایین تر انجام میدهید.

نیروی مجرب و متخصص در بخش تحقیق و توسعه (R&D) در کادر وبسایت ایران کشاورزی با مطالعات فراوان و ارتباط با بزرگترین واحد های تحقیقاتی دنیا و بزرگترین شرکتهای تولیدی دنیا، نیازهای واقعی کشاورزی ایران را شناسایی کرده و با این علم ارزیابی دقیقی از محصولات داخلی و خارجی موجود در بازار ایران انجام میدهد و سپس با کیفیت ترین و بهترین محصولات را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه ماشین آلات (کشاورزی - دامپروری)