آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

فروش گوسفند زنده

افزودن به علاقه مندی

از دیر باز در دین اسلام سر بریدن گوسفندان مرسوم بوده است واکنون این رسم شانه به شانه به نسل ما رسیده است.البته فلسفه و هدف، از سر بریدن حیوان در اسلام مرتبط است با جدا شدن انسان از تعلقات دنیایی و اینکه انسان بتواند از بدن و دارایی خود در راه رضایت خداوند بگذرد.


تاکید شده است که گوشت قربانی باید ، بین نیازمندان تقسیم شود .زیرا معنی این کار، سرفرود آوردن در مقابل دستورات خداوند است.
آیه ای که در زیر به آن اشاره شده است ،در این رابطه است.
لَنْ يَنالَ اللَّهَ لُحُومُها وَ لا دِماؤُها وَ لکِنْ يَنالُهُ التَّقْوي‏ مِنْکُمْ کَذلِکَ سَخَّرَها لَکُمْ لِتُکَبِّرُوا اللَّهَ عَلي‏ ما هَداکُمْ وَ بَشِّرِ الْمُحْسِنينَ.
در آیه بالا بیان شده است که خداوند به گوشت حیوان نیازی ندارد و گوشت و خون این قربانی ها هرگز به خداوند نمی رسد زیرا ذات خداوند جسم نیست و خداوند از هر لحاظ بی نیاز و کامل است.
و فقط اعمال و رفتار درست و انسان دوستانه و پرهیزگاری انسان ها به خداوند می رسد.پس هدف از قربانی کردن حیوان ،برداشتن قدم های کوچکی است که بتواند انسان را به خداوند نزدیک کند.
قربانی کردن حیوانات به ما ، درس از خود گذشتگی،فداکاری و مهمتراز همه، درس شهادت در راه خداوند را می دهد.
البته گاهی برای تهیه گوسفند زنده ، جهت قربانی کردن در مراسم مختلف دچار مشکل شده ایم.یعنی علاوه بر آنکه نمی دانیم از کجا می توانیم گوسفند زنده را تهیه کنیم ،از طرف دیگر می بایست از سلامتی گوسفند هم مطمئن باشیم.
باید گوسفندانی خریداری کنیم که از وضعیت سلامتی آنها مطمئن باشیم یعنی از سازمان دامپزشکی مجوزهای بهداشتی داشته باشند و واکسن های خود را به موقع در یافت کرده باشند.
اما دغدغه ذهنی برخی مشتریان ما فقط تهیه گوسفند نیست ، بلکه آنها علاوه بر تهیه گوسفند، دنبال یک قصاب هستند که در کار خود ماهر باشد و به بهداشت در کارش اهمیت دهد .
گروه فروش گوسفند زنده برای حل مشکل قصاب، با ارائه تیمی حرفه ای متشکل از تیم فروش ،حمل و قصاب های مجرب به کمک شما آمده است .
شما با مراجعه به گروه ما (گوسفند زنده)علاوه بر آنکه در وقت خود صرفه جویی می کنید ،می توانید دام مورد نظر خود را با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید و از امکانات جانبی ما(اعزام قصاب به محل)نیز بهره مند شوید.
تماس با ما:
شهرک غرب و سعادت آباد
88571771
http://goosfandzende.com



آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی