آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

فروش کتاب طراحی فضاهای فرهنگی(مفاهیم - استاندارد ها - پروژه های اجرایی)

افزودن به علاقه مندی
در این نوشتار ابتدا مفاهیم نظری فرهنگ و هنر را ارائه نموده و نقش فرهنگ در جامعه را از دیدگاه جامعه¬شناسان و روشنفکران بیان می¬نماییم. سپس به مقوله اشاعه فرهنگ اسلامی ایرانی در بین جوانان می¬پردازیم و با بررسی سرانه مراکز فرهنگی مختلف، کاستی¬ها را گوشزد نموده و پیشنهادات لازم ارائه می-گردد.
همچنین بعد از بررسی پیشینه مراکز فرهنگی مختلف، نکات فنی طراحی این مراکز، ارائه و با بررسی نمونه¬های موفق داخلی و خارجی عملکرد آن¬ها را تشریح می¬نماییم. لازم به ذکر است نقشه¬های معماری پروژه¬های اجرایی در پیوست یک ارائه شده و در صورت نیاز مطالعه کنندگان، امکان ارائه فایل dwg نیز وجود دارد.

بازدید کنندگان گرامی در صورت تمایل جهت دریافت کتاب ، مبلغ 42هزار تومان را به شماره کارت 6037997178745262 نزد بانک ملی کارت به کارت، نمایید و پس از واریز ‏کد پیگیری وآدرس خود را از به شماره تلفن 09143636506پیامک نمایید تا حداکثر ظرف مدت یک هفته از طریق پست سفارشی ارسال گردد . با تشکر


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی