آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

فروش کارت سنگوما A400

افزودن به علاقه مندی
کارت های سنگوما با قابلیت پشتیبانی از فکس می توانند به عنوان ماژول واسط در فکس سرور ها مورد استفاده قرار بگیرند . کارت سنگوما A400 با قابلیت پشتیبانی از 12 تا 24 پورت آنالوگ می باشد . کارت های سنگوما بهترین گزینه برای استفاده کنندگان سیستم های تلفنی اوپن سورس می باشد .
استفاده از ماژول سخت افزاری برای حذف اکو باعث خواهد شد تا سربار کمتری روی CPU باشد . کارت های سنگوما با کیفیتی بالا و طراحی فوق العاده در 2U به شما امکان استفاده در بیشتر سرور های سخت افزاری را خواهد داد . تشخیص خودکار و سازگاری با پورت های 3.3V و 5V در گذرگاه PCI مزیت دیگری از کارت های سنگوما می باشد .
کارت سنگوما A400 با امکان پشتیبانی از ماژول سخت افزاری اکو باعث حذف اکو و نویز خواهد شد . کارت سنگوما A400 قابل استفاده در اکثر سیستم های تلفنی کدباز همانند استریسک ، الستیکس ، تریکس باکس ، 3CX و ... می باشد . کارت سنگوما A400 به ازای هر رمورا می تواند 4 پورت RJ11 ارائه نماید .کاوا ارتباطات هوشمند بزرگترین توزیع کننده محصولات سنگوما در ایران

- روش هاي تماس با ما :

021-26214105
www.kavatelecom.com
www.voipshop.ir
Info@kavatelecom.com


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی