آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

فروش پارچه نسوز و انواع پارچه نسوز

افزودن به علاقه مندی
پارچه نسوز آرامید : پارچه نسوز آرامید یک پارچه بافته شده که از لایه های رشته ای آرامید کوچک (کولار) تشکیل شده است به عنوان پارچه کولار هم شناخته می شود .
پارچه سرامیکی : انواع پارچه نسوز سرامیکی : پارچه نسوز سرامیک فایبر خالص : قادر به تحمل حرارت 1260 درجه سانتیگراد می باشد .
پارچه نسوز سرامیک فایبر سیم دار : نمونه بهبود یافته پارچه نسوز سرامیک می باشد .
پارچه فایبرفلون و پارچه ptfe : پارچه فایبرفلون از پلیمر PTFE در یک طرف و سیلیکون مقاوم در برابر حرارت در طرف دیگر ساخته شده است. از ویژگی های پارچه فایبرفلون می توان به تحمل دمایی در بازه 40- تا 280 درجه سانتیگراد.
پارچه نسوز فایبرگلاس فویل دار : پارچه نسوز فایبرگلاس فویل دار پارچه ای از جنس فایبرگلاس با پوشش آلومینیوم که باعث مقاومت بیشتر و انعطاف پذیری پارچه می شود و تحمل حرارتی آنرا بالا می برد.
پارچه نسوز فایبرگلاس فویل دار می تواند به صورت ثابت و استاندارد 550 درجه سانتی گراد حرارت را تحمل کند. پارچه فایبرگلاس : پارچه نسوز فایبرگلاس نوعی از الیاف فایبر گلاس به صورت فیبر است که با پلاستیک تقویت شده است. فایبر گلاس از انواع مختلف پشم شیشه ساخته شده و تشکیل شده از سیلیس و سیلیکات با مقادیر مختلفی از اکسید های کلسیم و منیزیم .
پارچه سیلیکونی : پارچه نسوز سیلیکونی در 2 نوع : 1 – پارچه نسوز دو رو سیلیکون 2 – پارچه یک رو سیلیکون دسته بندی می شود.
برای تهیه انواع پارچه نسوز با شماره تلفن های :
33928001 و 33924005 تماس حاصل فرمایید.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی