آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

فروش ویژه نرم افزار اتوماسیون وبلاگ

افزودن به علاقه مندی
آیا می خواهید به صورت خودکار در وبلاگ ها به ارسال پست بپردازید؟ نرم افزار موجود در فروشگاه سایت irecd.com نیاز شما را بر آورده خواهد کرد... (فروش ویژه نوروزی با تخفیف بالا)


توضیحات محصول

به کمک این نرم افزار قادر خواهید بود در تعدادی از وبلاگ های تعریف شده در نرم افزار (در آپدیت های بعدی یا به سفارش شما، تعداد وبلاگ ها افزایش می یابند) بصورت اتوماتیک، پست ارسال نمائید.

این گونه ارسال که بصورت انبوه می توانید در وبلاگ ها پست ارسال کنید کمک می کند تا شما از اعتبار بالای وبلاگ های تعریف شده در نرم افزار استفاده نمائید و مطالب خود را زودتر در موتورهای جستجو ایندکس نمائید. و این موضوع به تبلیغات بهتر برای محصول شما کمک شایانی می نماید.

کاربردهای دیگر این محصول نیز به شما بر می گردد و می توان از این نرم افزار برای اهداف جدیدتر نیز بهره برداری کرد.

پست یا پست های ارسالی را هم می توانید بصورت ثابت در بخش تنظیمات نرم افزار تعریف کنید و هم بصورت فایل Excel به نرم افزار بدهید تا لیستی از پست ها در نرم افزار بارگذاری و قابل ارسال باشند.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی