آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

فروش ویژه DVD های آفبا با 25 %تخفیف

افزودن به علاقه مندی
بنیاد دانش بنیان آفبا، بنیادی است که در سال ۱۳۸۹ با هدف ارتقای سطح علمی آموزشی دانش آموزان و دانشجویان کشور ، توسط برخی از نخبگان عرصه ی آموزش از جمله اساتید برجسته ی دانشگاهی ، مدال آوران المپیادهای کشوری و جهانی ، رتبه های برتر کنکورهای سراسری و اساتید و مشاوران صاحب نام آموزش و پرورش و صداوسیما در مرکز رشد فناوری دانشگاه شهید بهشتی تاسیس گردیده است.

از جمله فعالیت های بنیاد دانش بنیان آفبا ، می توان به صورت اجمالی به موارد زیر اشاره کرد :

الف )‌ راه اندازی اولین آزمون استعداد سنجی ، نواقص یادگیری و فعالیت های مغزی در ایران به ویژه در مناطق محروم و ارائه کارنامه به والدین و معرفی مشاوران و روانشناسان برجسته در جهت بهبود سطح یادگیری و رفتاری دانش آموزان

ب ) برگزاری بزرگترین مجموعه همایش های خانواده و دانش آموز با حضور برجسته ترین مشاوران آموزشی و روانشناسی کشور تحت عنوان ” پدر ، مادر ، ما متهمیم “

ج ) برگزاری بزرگترین تور همایشی کشور ، شامل ۶۰ همایش در یک سال تحصیلی ، با همکاری برجسته ترین اساتید آموزشی و مشاوران برجسته صداوسیما

د ) برنامه ریزی جهت راه اندازی متفاوت ترین مجتمع مدارس کشور ، تحت عنوان ” مجموعه مدارس هماهنگ آفبا ” با الگو برداری از برجسته ترین مدارس جهان، با رویکرد هوشمند سازی، ارتباط مداوم والدین، دانش آموزان، کادر آموزشی و همچنین کادر اجرایی مدارس با یکدیگر، چیدمان و انتخاب کلاسها بر اساس معیارهای روانشناختی و آموزشی دانش آموزان، آزمونهای متعدد درسی و پژوهشی ، کارگروه های فرهنگی و هنری و راه اندازی مسابقات فرهنگی هنری و ورزشی بین مدارس و … .

ه ) ساخت و تولید عظیم ترین پروژه ی آموزشی – سینمایی کشور. مجموعه ای با بالاترین کیفیت آموزشی و نیز بالاترین کیفیت سینمایی، تحت عنوان ” فیلمهای آموزشی آفبا ” با همکاری زبده ترین سینماگران کشور.

و ) راه اندازی اولین و تنها پرتال آموزشی ایران، که در نوع خود در محدوده بین المللی نیز بی نظیر است .

ز ) برنامه ریزی جهت نشر متفاوت ترین کتاب های کمک آموزشی کشور در مقاطع مختلف تحصیلی توسط برجسته ترین اساتید آموزشی کشور

ح ) تدوین الگوی مدارس همگام با آفبا، به عنوان پیشرفته ترین و آینده نگر ترین سند راهبردی برای مدارس ایران، با تکیه بر سند تحول بنیادین مدارس و همچنین چشم اندازه بیست ساله کشور .

و…

تنها بخشی از مجموعه فعالیتهای بنیاد آفبا از سال ۱۳۸۹ تاکنون می باشد .

برای تهیهDVD های آفبا ویژه ٤ سال دبیرستان و کنکور سراسری با 25 درصد تخفیف ویژه و ارسال رایگان به سراسر کشور میتوانید با شماره 02166175803 تماس حاصل نمایید.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی