آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

فروش مستقیم انواع بنفشه آفریقایی به قیمت عمده

افزودن به علاقه مندی
فروش انواع بنفشه آفریقایی با بهترین قیمت و کیفیت

گلدان بنفشه گل دار 30 هزار تومان
گلدان بنفشه بدون گل (آماده گل دادن) 20 هزار تومان

بنفشه آفريقايي يكي از زيباترين گياهان گلداراست كه نه تنها داراي گلهايي زيبا بلكه شاخ و برگ آن نيز از جذابيت خاصي برخورداراست زادگاه این گل افریقای شرقی است. در بنفشه آفريقايي برگهای سبز مخملی و کرک‌دار روی ساقه فشرده و کوتاه قرار دارند. بنفشه آفریقایی نسبت به طول روز بی تفاوت است و به همین علت در طول سال گل می‌دهد.
این گیاه در تمام طول سال گل می‌دهد و رنگ گلبرگ‌های آن آبی، قرمز، صورتی، سفید و بنفش است و از گیاهانی است که به آسانی قابل نگهداری در گلدان به عنوان گیاه زینتی می‌باشد. امروزه ارقام مختلفی از این گیاه زینتی اصلاح شده‌است. بعضی ارقام دارای برگهای ابلق، برگهای چین دار یا چروک و همچنین گلهای ساده یا چین دار و پُرگلبرگ می‌باشند.
رنگ گلهای بنفشه آفريقايي متنوع و به رنگ بنفش- آبی- قرمز - صورتی- سفید ظاهر می‌شوند. گلها به صورت کم پر و پر پر و پرچمها طلایی و به طرز زیبایی از وسط گلها بیرون زده‌اند بطوری که تناقض در رنگ پرچمها و گلبرگها گل را به صورت یکی از زیباترین مینیاتورهای گیاهی در آورده است.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه لوازم و اثاثه تزئینی