آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

فروش فوق العاده ساعت های حضور و غیاب

افزودن به علاقه مندی
گروه مهندسی پاسارگاد با بیش از 10 سال تجربه در زمینه راه حل ها و سیستم های مبتنی بر تکنولوژی RFID و سیستم های Biometric و همچنین ارائه دهنده سیستم های حضور و غیاب و کنترل دسترسی و گیت های کنترل تردد و فلزیاب باهمراهی گروه حرفه ای و با تجربه فروش و پشتیبانی فنی به صورت آنلاین و با در دست داشتن نمایندگی های رسمی و انحصاری شرکت های مطرح دنیا مفتخر است اعلام نماید همچون گذشته برترین گروه مهندسی کشور در زمینه فروش و ارائه سولوشن های مبتنی بر RFID (برد بلند و برد کوتاه) و بیومتریک و همچنین خدمات پشتیبانی فنی حرفه ای است.
با عنایت به لطف پروردگار و مدیریت جناب آقای مهندس ابیانکی گروه مهندسی پاسارگاد بزرگترین پروژه ها را در سراسر کشور انجام داده و همچنان عملی خواهد کرد. مدعی این امر، همراهی مشتریان بزرگی چون سازمان های دولتی و خصوصی، شرکت های پالایش و فروش نفتی ، شرکت های پتروشیمی ، دانشگاه هادر سراسر کشور و.... می باشد.
شرکت مهندسی بامداد صنعت پاسارگاد در زمینه سیستم های حضور و غیاب ، هوشمند سازی مدارس و منازل، سیستم های کنترل دسترسی و گیت های کنترل تردد، گیت های فلزیاب، سییستم های مدیریت پارکینگ و سیستم های مبتنی بر RFID نماینده فعال در سراسر کشور با شرایط استثنایی می پذیرد.
سیستم حضور و غیاب این امکان را برای مدیران فراهم می کند که در هر زمان با دسترسی به اطلاعات ورود و خروج افراد در بخشهای مختلف سازمان از حضور پرسنل و همچنین چگونگی رفت و آمد ایشان اطلاع حاصل نمایند .

این سیستم با توجه به دارا بودن قابلیت محاسبه مرخصی و ماموریت پرسنل بر اساس شیفتهای مختلف کاری از محاسبات دستی جلوگیری کرده و این توانایی را دارد که علاوه بر ارائه میزان کسر کار ، غیبت ، تاخیر ، اضافه کار و مرخصی ، با انواع سیستم های حقوق و دستمزد نیز مرتبط گردد .

در سيستم حضور و غياب ، ساعات كاري پرسنل اعم از ساعتي و استخدامي به صورت فايل ساعت يا كاركرد ماهانه به سيستم وارد مي شود . كليه محاسبات و پردازشها توسط كامپيوتر انجام شد ه و نتايج در قالب گزارشاتي گويا به كاربر ارائه مي شود .



آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی