آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

فروش سرویس خواب،روتختی،سرویس کاور

افزودن به علاقه مندی
فعالیت شرکت از سال 1382 با واردات انواع منسوجات خانگی از ترکیه و چین آغاز شده است .

در سال 1386 اعضاء شرکت تصمیم گرفتند که تنها برندهای مطرح و معتبر را وارد کشور کنند . در همین راستا واردات از چین بدلیل نداشتن ضمانتهای لازم در مورد کیفیت کالا ، متوقف شد .

در سال 1387 توانستم نمایندگی انحصاری شرکت Ozdilek ترکیه را در ایران اخذ نماییم .

شرکت Ozdilek در سال 1350 تاسیس گردیده است . این شرکت با تولید روزانه 40 تن حوله ، بزرگترین تولید کننده حوله در ترکیه می باشد . از سال 2004 میلادی مقدمات تاسیس کارخانجات چاپ و رنگرزی به منظور تولید کالای خواب انجام گرفت تا در سال 2006 با ظرفیت تولید 18 میلیون متر مربع راه اندازی شد . محصولات کالای خواب Ozdilek با توجه به شهرت و کیفیت حوله های خود توانست نظر مشتریان را به نحو مطلوبی جلب کند و از رقبای صاحب نام پیشی بگیرد .

همچنین در ایران ، محصولات ozdilek با توجه به اینکه تبلیغات وسیعی برای آن صورت نگرفت و تنها به پشتوانه کیفیت و طرههای زیبا و منحصربفرد خود توانست در مدت کوتاهی به عنوان یک برند مطرح ، رضایت مشتریان را فراهم سازد .

این شرکت در کنار محصولات Ozdilek ،کالاهای با کیفیت و مطرحی از جمله محصولی جدید با برند Perla را وارد کرده است .

محصولات Perla در ابتدا تنها شامل کالای خواب می باشد و در مراحل بعدی انواع حوله آن نیز وارد خواهد .

در حقیقت این محصولات به محصولات Ozdilek اضافه شده و تنوع خوبی به سبد کالای شرکت خواهد داد .

این شرکت با هدف گردآوری مجموعه ای از بهترین های کالای خواب و حوله ، با بهره گیری از دانش ، تجربه و کادری مجرب وارد عرصه فعالیت شده است .

جهت دست یابی به این هدف همواره سعی گردیده تمامی کالاها از کارخانجات و تامین کنندگان معتبر تهیه گردد ، اخذ نماینگی انحصاری از برخی کارخانجات نیز مؤید این مسئله می باشد .

تلاش این مجموعه در این سالها جهت ارتقاء کیفیت و در عین حال حفظ قیمت متعادل ، در رقابت با محصولات مشابه باعث گردیده روز به روز بر تعداد مشتریان این شرکت در سراسر ایران افزوده گردد .

برای ورود به سایت و دیدن کالاها روی لینک زیر کلیک کنید:

http://perla-home.ir


مبلغ : تماس بگیریدوب سایت : http://perla-home.ir


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی