آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

فروش ریل و بال اسکرو ,ومهره بال اسکرو HIWIN

افزودن به علاقه مندی
بال اسکرو (Ball Screw)

بال اسکرو وسیله ای است مکانیکی برای تبدیل حرکت چرخشی به حرکت خطی. یک شافت رزوه شده، راه سریع مارپیچی برای بلبرینگ ها که به عنوان پیچ دقت عمل می کنند، فراهم می سازد. بال اسکروها افزون بر اینکه می توانند در برابر اعمال بارهای فشاری مقاومت کنند، همچنین می توانند با کمترین اصطکاک داخلی کار کنند. این ابزارها برای کاهش دادن تلرانس ها ساخته می شوند. این ابزارها در موقعیت هایی که دقت های بالایی لازم است مناسب هستند. مجموعه گوی به عنوان مهره و شافت رزوه شده به عنوان پیچ عمل می کند.
بال اسکروها در عین کاهش اصطکاک، می توانند با مقداری پیش بار کار کنند که برای حذف کردن لقی بین ورودی (چرخش) و خروجی (حرکت خطی) است. این ویژگی زمانی لازم است که از آنها در سیستم های کنترل حرکت کامپیوتری نظیر ماشین ابزار CNC و کاربردهای حرکت بسیار دقیق (مانند wire bonding) استفاده می شود.
اصطکاک کم در بال اسکروها بازده مکانیکی بالایی را در مقایسه با دیگر ابزارها دارند. یک نمونه بال اسکرو در مقابل بازده 50 درصدی یک لید اسکرو با همان ابعاد، می تواند 90 درصد بازدهی داشته باشد. هزینه بالای بال اسکرو، با نیاز به قدرت کم برای همان کاربرد خاص در توازن است.
شافت بال اسکرو ممکن است از طریق نوردکاری که پر بازده، کم دقت، ارزان و محصول حاصل از آن از دیدگاه مکانیکی مقرون به صرفه است، ساخته شده باشد. بال اسکروهای نوردکاری شده دارای دقت چند هزارم اینچ در یک فوت هستند.شکل زیر شماتیک یک بال اسکرو و اجزاء آن را نمایش می دهد.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه قالب سازی