آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

فروش روغن مخصوص بلوئر هوا (Oiltech)

افزودن به علاقه مندی
در اکثر تجهیزات مکانیکی نگهداری مناسب و تعویض به موقع وسایل و مواد مصرفی از مهمترین اصولیست که باعث طول عمر بالای تجهیز می گردد. در خصوص بلوئرهای هوا نیز این قاعده مستثنی نمی باشد. روغن مناسب و تعویض به موقع آن در بلوئرها نیز باعث افزایش طول عمر مفید و جلوگیری از آسیب به چرخدنده های این تجهیز می گردد.
روغن Oiltech ساخت کمپانی Kimmaksan ترکیه به طور تخصصی در زمینه تولید روغن مخصوص بلوئرها فعالیت دارد و روغن فوق به سفارش شرکت Longtech جهت استفاده در این بلوئرها توصیه می گردد. لازم به ذکر است که بر اساس آزمایشات صورت گرفته از این نوع روغن در لابراتوار های کشور آلمان، روغن فوق مناسب کارکرد چهار فصل می باشد.
شرکت مهندسی مبنا پیشرو تجهیز (MPT) بعنوان تامین کننده بلوئرهای لانگ تک (Longtech) عرضه کننده روغن Oiltech در گالن های 20 لیتری مناسب می باشد.
جهت آشنائی بیشتر با سایر محصولات شرکت مهندسی مبنا پیشرو تجهیز(MPT) و دریافت کاتالوگ الکترونیکی و مقالات مرتبط لطفا از سایت این شرکت www.mabna-co.com)) بازدید فرمائید.
و همچنین جهت اطلاع از آخرین اخبار صنعت بصورت تخصصی در حوزه های مختلف عضو کانال تلگرامی این شرکت به آدرس @Mabna-co گردید.

نام شرکت: مهندسی مبنا پیشرو تجهیز
آدرس: تهران، انتهای بلوار آبشناسان
تلفن: 44957553 – 021
فکس (24 ساعته): 89782265 – 021
همراه: 09399614955
09399614966
کانال تلگرام: @Mabna-co
ایمیل: info@mabna-co.com
وبسایت: www.mabna-co.com


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی